НачалоФорумОбсъждане на жалбиSlott- Проблем с изплатено теглене

Slott- Проблем с изплатено теглене

 от cyandua
|
157 преглеждания 1 отговор |
|

Добър ден,


Днес получих известие, че банковата ми сметка е блокирана поради съмнителна транзакция, за която някой направи заявка за възстановяване, въпросната транзакция е в размер на 1700 евро.


Отидох в банката, за да изясня каква е проблемната транзакция и това беше транзакция на стойност 1700 евро, която получих на 11-ти от уебсайта на слота, може да е само от тях. Не използвам тази сметка за никакви други цели и сумата на тази транзакция с друга транзакция възлиза на общото теглене, което направих по това време, по някаква причина те изплатиха общата сума в две различни транзакции.


Някои наблюдения:


1. Моите депозити бяха направени чрез метод, наречен MBWAY, който има свързана карта.


2. Тази транзакция, която получих, е за 1700 евро, които не са в историята на тегленията на уебсайта, не знам причината, но съм сигурен, че идва от уебсайта като форма на плащане от страна на уебсайта, защото:


- Не използвам този акаунт за други цели


- Тази транзакция заедно с друга транзакция възлиза на общата сума на теглене, което направих по това време, следователно по някаква причина те платиха това теглене на 2 пъти вноски, не знам причината, но не е съвпадение.


- Транзакцията има лично име, което е малко странно и бих искал да знам защо е така, другите също го имаха.


- Получих общата сума, равна на тегленията, които се показват в историята на акаунта ми, но движенията в моя акаунт не са равни на тези, които се показват в историята на уебсайта, поне едно от тегленията беше платено на две части, една част от 1700 и друга част от оставащата сума, за да се обобщи общата сума на тегленето.


Частта 1700 е тази, която създава проблеми и моята банка получи искане тази транзакция да бъде върната.


Свързах се с поддръжката на казино чат и те отричат ​​извършването на тази транзакция, но единствената възможност е тази транзакция да е дошла от тях.


Моля, проучете този проблем и ми помогнете.

Автоматичен превод:
cyandua

здравей

За да бъда напълно честен, не мисля, че това е нещо, което можем да разследваме.

Няма връзка с правилата на казиното и звучи по-скоро като въпрос на банкова транзакция, свързан с текущите ви правила за хазарт или политика за възстановяване на суми.

Предполагам, че не е много реалистично да се очаква доказателство, че казиното не е направило нещо подобно, ако твърдят, че плащането не е от тяхна страна. Според мен вашата банка ще проучи плащането, за да заключи резултата така или иначе. Може би можете да се обърнете директно към лицензиращия орган, който контролира въпросното казино? Очаквам да притежава лиценза на UKGC.

Бихте ли ми казали кое казино е това? Може би тогава ще измисля нещо по-добро.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини