ФорумОбсъждане на жалбиSlots Muse отказва да изплати печалби. Сайт за измама.

Slots Muse отказва да изплати печалби. Сайт за измама.

преди 7 месеца от joshkhan3333
|
1207 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

Slots Muse отхвърлиха молбата ми за теглене без причина.


Спечелих 2400 евро, а вие можете да изтеглите само 400 евро наведнъж.


Според преглед, намерен онлайн за техния сайт и други сайтове, които притежават, като raptorwins.com, очевидно те често отказват да плащат!


Вярвам, че slotsmuse.com се опитва да ме измами за парите ми.


Моят акаунт е напълно верифициран и нямам активни бонуси.


Те твърдят, че са се опитали да извършат плащане към моята банка няколко пъти, но аз се свързах с моята банка и те казаха, че не е направен опит за плащане!


Вярвам, че това е сайт за измама.

Автоматичен превод:
joshkhan3333
преди 7 месеца

Здравейте. Звучи като наистина разочароваща ситуация и според мен сте постъпили правилно, като подадете жалба до нашия екип. Само че съм малко объркан 🤔. Както казахте, имахте успешно теглене от това казино, защо всъщност мислите, че сега просто се опитват да ви измамим? Имате ли информация, която ние нямаме, може би? Бихте ли го споделили с всички, моля?

Въпреки че индексът за безопасност на това казино изобщо не изглежда добре 😕 Всъщност се надявам, че всичко това се е случило просто поради някакъв „технически проблем", както казва поддръжката, и нашият екип ще може да ви помогне. 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, наистина е разочароващо.


Предишните ми заявки за теглене бяха успешни, но все още бях по-слаб от казиното с хиляди евро, така че те нямаха нищо против да изплатят 400 евро.


Миналата седмица имах печалба от €2400 и когато се опитах да направя първото си теглене от €400, те го отхвърлиха поради „технически затруднения".

Свързах се с тях и те обвиниха моята банка, но моята банка каза, че няма проблеми от моя страна.


Разгледах някои други оплаквания относно тази компания и техните дъщерни компании онлайн и открих, че те са направили това и на други.


Поради ниския им индекс на безопасност, нямам доверие, че ще изплатят значителната сума пари, която спечелих.


Притеснява ме това

те плащаха само преди, тъй като все още губех като цяло от казиното.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
joshkhan3333
преди 7 месеца

Напълно разбирам, че чувствате, че всичко е загубено, и наистина не искам да изпадате в някаква сляпа надежда, но жалбата все още е в процес, оставяйки ситуацията открита.

Наистина съжалявам, че се оказа в тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, изтрийте жалбата. Заложих всички пари и ги загубих и това е моя вина.

Автоматичен превод:
joshkhan3333
преди 7 месеца

Искрено съжалявам, че ги загубихте, преди нашият екип да ви помогне. Мисля, че ако някога изпаднете в подобна ситуация, би било най-добре да изчакате, докато всичко се разреши, защото може би ще има поне шанс да получите парите.

Съжалявам за това и твърдо вярвам, че подобен сценарий няма да се повтори. 🙁

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини