ФорумОбсъждане на жалбиSLOTJOINT ИЗГРАДЕН МОЯТО ПЕЧЕЛЕНИЕ САМО !!!

SLOTJOINT ИЗГРАДЕН МОЯТО ПЕЧЕЛЕНИЕ САМО !!!

преди 4 години от heleck46
|
4631 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 години

Здравейте!


Спечелих 1902 г. - на slotjoint и исках да му се изплати, доставих всички документи и изведнъж трябваше да представя всички документи на английски! след имейл с оплакване отмениха плащането и намалиха печалбите ми до 90 евро! Мисля, че това е изключително престъпно и също ще докладвам това !!!

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте.

Моля, изпратете официалната жалба тук:

https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1

и ние ще направим всичко възможно да ви помогнем.

С уважение, Матей

Casino.guru

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играх в slotjoint от 4 години, спечелих $2000 и сега те искат да верифицирам акаунта си, толкова нереално, че сега искат банковите ми записи, които няма да бъдат готови след 30 дни.

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 1 година

Ааа, значи това е уловката! Има ли вероятност вашата банка да предостави нестандартно извлечение извън обичайната дата? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предоставям цялата си банкова информация и им показвам депозита си, работата е там, че не ми казва казиното, за да мога да направя 5 депозита от $50 този ден, така че трябва да отида и да предоставя на Gigadat числата и те ще ми каже какво е казиното, не ми плаща слот джойнт, а Гигадат ще ми плаща.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Wooh wooh слот съвместно ми плати моята печалба от $2000,00. и току-що спечелих още $1000,00 от Slotum, хубаво е да печелите от различни казино, така че не се придържате само към едно казино, защото тогава си мислите, че ще продължите да печелите там, хаха, не работи така. докато не получите съобщения като това, още едно казино, в което съм от 3 години file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Sherryd
преди 1 година

Моите искрени поздравления! 🙂✨✨👌

Надяваме се, че проблемът със Slotum ще бъде изчистен скоро. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, това е изяснено просто, тъй като затварянето на акаунта ми не се занимава с казино по този начин, то точно надолу BS да, разбирам „не" за хората, които се опитват да ограбят казиното, но това е почти невъзможно с днешните технологии, моят случай няма нищо общо направи с Опитвам се да ограбя казиното или нищо общо с KYC, това беше аз, депозирах собствените си пари и спечелих $1000,00 и исках да изтегля, но те казаха, че първо трябва да заложа, преди да изтегля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини