Безсмислено е да пишете, че сте получили 280 от 4600, ако не кажете защо сте получили само 280. Може би сте играли с бонус, който е имал макс. теглене на 280 и тогава всичко е добре, че си получил 280 от 4600.
It's pointless to write that you got 280 out of 4600 if you don't say why you got only 280. Maybe you played with a bonus that had max. withdrawal of 280 and then it's all good that you got 280 out of 4600.
Не ... Намазвам plsy с бонус ... Опитах се да изпратя оплакване за Slot10, но Slot10 не беше в списъка, за да избера казиното, което имах предвид ... Надявах се така. .. Спечелих 4600 и направих оттегляне ... tvey KYC искаше моите документи ts ... Изпратих им всичко ... след това всички спряха ... говорих за чат .... те заявиха, че са се свързали с отговорните. .. нищо не се сблъска ... изпратих на 3 различни места ... ноти g hsppened..достатъчно тази сутрин, когато разговарях с chst и им казах, че вярвам, че искам парите и че тази чакаща приказка е приемлива. След 2 часа имах поща, в която пишеше, че е открита измама и аз съм имал нищо друго или нещо подобно. Това не е вярно ...
No...I dint plsy with bonus...I triedto send a complain about Slot10, but Slot10 was not o the list to pic the casino I meant...I hoped so.ehow thst someone shoyld see this and help me...I won 4600 and made a withdrawel...tvey KYC wanted my docume ts...I sent them everything...then all stopped...I talked to chat....they daid they have contacted those responsible...nothing hsppened...I mailed to 3 diff places...nothi g hsppened..until this morning when I talked to chst and told them that I believed I wontget the money and that this waiting wadnt acceptable. In 2 hours I had a mail where it said that fraud something had been detected and tvat I had anotver acvount or something. This isnt true...
Оттеглих 280 евро и имах парите за 1 час ... Как така, сега да го направя така, че .... никога няма да ми дадат парите ... Искам да кажа 4600 ...
I withdtaw tve 280 euro and I had the money in 1 hour...How come tvey wad so gadt now....They didnt ever gonna give me the money...I mean the 4600...
Интересно. Мога да видя прегледа на казиното на нашия уебсайт:
https://casino.guru/slot10-casino-review
Предлага се в Швеция, така че трябва да можете да създадете оплакване срещу казиното. Ако наистина не го намерите в списъка, моля, изпратете жалба срещу всяко друго казино от списъка, но напишете, че „това е жалба срещу казино Slot10". Екипът ни ще зададе правилното казино ръчно.
Interesting. I can see the casino review on our website:
https://casino.guru/slot10-casino-review
It's available in Sweden so you should be able to create the complaint against the casino. If you really don't find it on the list, please, create a complaint against any other casino from the list, but write that that "this is a complaint against casino Slot10". Our team will assign the correct casino manually.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.