Здравейте, видях, че вече сте изпратили жалбата относно вашия проблем. Нека изчакаме отговора на казиното сега, но бих казал, че винаги е добре да си сътрудничите колкото е възможно повече с казиното. Разбирам, че играчите понякога се дразнят, защото процесът на проверка е дълъг, но подобни процедури често са неизбежни. Надявам се скоро всичко да бъде решено.
Hi, I could see, you have already submitted the complaint regarding your issue. Let's wait for casino answer now, but I would say that is always good to cooperate as much as possible with the casino. I understand that players are annoyed sometimes because the verification process is lengthy, but but such procedures are often unavoidable. I hope all will be solved soon.
Здравейте,
Проверих накратко жалбата ви и открих, че имате проблем с доказателство за адрес, нали?
Има ли шанс да предоставите алтернативен документ, различен от телефонна сметка?
Винаги е разумно да си сътрудничите, най-вече това е по-ефективно време. Разбирам, че смятате, че всички казина трябва да прилагат едни и същи стандарти за KYC, всъщност не го правят. Освен всичко друго, дори лицензът може да повлияе на това колко „прецизен" би бил KYC.
Бих преразгледал това: „Вече изпратих документите си всичко, което поискахте, няма да изпратя нищо друго"
Hello,
I checked your complaint briefly and found that you have a problem with proof of address, right?
Any chance that you can provide an alternative document, other than a phone bill?
It is always wise to cooperate, mostly it's more time efficient. I can understand that you feel that all casinos must apply the same standards for KYC, actually, they don't. Among others, even the license can affect how "precise" the KYC would be.
I would reconsider this: "I have already sent my documents everything you asked for I will not send anything else"
Нямам друго доказателство. След това вече доказва моите адреси. Само това казино, което не прие всичко, за да задържи стойността, и клиентът играе и губи.
Всичко това вече можеше да е решено
Очаквам депозита си
I have no other proof. After that already proves my addresses. Only this casino that didn't accept everything to hold the value, and the customer plays and loses.
All this could have already been resolved
I await my deposit
Nao tenho outro comprovante . Pós isso já prova meu endereços .Só esse cassino que nao aceitou tudo para segurar o valor ,e o cliente jogar e perder.
Tudo isso poderia já ter resolvido
Aguardo meu depósito
Е, не мога да реша дали всичко това може вече да е решено, защото KYC трябва да бъде преминат, за да получите печалбите. Това ме кара да мисля, че ще е най-добре да изчакам жалбата, таймерът е почти на нула.
Освен това преди четири дни в жалбата написахте, че чакате печалбите да бъдат изплатени, сега е „изчакайте моя депозит"
Какво е тогава, моля?
Well, I can't decide whether all this could have already been resolved, because the KYC must be passed in order to get the winnings. It makes me think that it would be best to wait for the complaint, the timer is almost at zero.
Furthermore, four days ago in the complaint, you wrote that you were waiting for the winnings to be paid, now it's "await my deposit"
What is it then, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.