Много хора имат проблеми с казиното Lucky Bar и Ocean Bar. Казино партньорите, собствениците, всъщност успяха да загубят лиценза си за Кюрасао по -рано тази година. Независимо в кой форум търсите, казината са в черния списък или не се препоръчва да оставяте пари там.
Lots of people have problems with Lucky Bar and Ocean Bar casino. Casino partners, the owners, actually managed to lose their Curacao license earlier this year. Regardless of which forum you look in, the casinos are blacklisted or it is not recommended to leave money there.
Viele Leute haben Probleme mit Lucky Bar und Ocean Bar casino. Casinopartners, die Besitzer, haben es Anfang des Jahres tatsächlich geschafft ihre Curacao Lizenz zu verlieren. Egal in welches Forum du schaust , die casinos sind blacklisted oder es wird abgeraten da Geld zu lassen.
Здравейте, чудя се откъде знаете, че са загубили лиценза? Имате ли връзка към някой уебсайт? Бихме искали да актуализираме информацията за CasinoGuru за казиното.
Hi, I'm wondering, how do you know they lost the license? Do you have a link to any website? We'd like to update the info on CasinoGuru about the casino.
Няма да свързвам конкуренцията ви тук, но вижте публикациите в Lucky Bar във форума на CL. Те също така имат един от най -обширните сайтове за казина и собственици в черния списък.
I'm not going to link your competition here, but check out the posts on Lucky Bar in the CL forum. They also have one of the most extensive sites on blacklisted casinos and owners.
Ich werde hier nicht eure Konkurrenz verlinken, aber schau dir die Beiträge im CL Forum zu Lucky Bar an. Die haben auch eine der umfangreichsten Seiten über blacklisted Casinos und Besitzer.
Благодаря за информацията. Липсва информация за лиценза, както сте написали. Направих бърза актуализация за сега и скоро ще направим пълна актуализация на това казино. Благодаря отново за информацията.
Thanks for the info. License info is missing as you wrote. I made a quick update for now and we will do a complete update of this casino soon. Thanks again for the info.
Не, но добре познаваме групата LCB и от време на време си сътрудничим, за да помогнем на играчите.
No, but we know the LCB group well and from time to time we are cooperating in order to help players.
Добре, току -що видях, че вече имат гуру в екипа си
Okay, I just saw they already have a guru on their team
Okay, habe gerade gesehen die haben schon ein Guru im Team
Изплаща ли печалбите Lucky Bar Casino? Направих теглене на 1000 евро, което те приеха, но след 24 дни не получих никакъв превод. Те не отговарят на имейли с напомняния и чатът им винаги отговаря, че това не е тяхна отговорност. Помолих за помощ гуру казино. Надяваме се добре.
Does Lucky Bar Casino pay out winnings? I made a withdrawal of € 1,000 which they accepted but after 24 days I have not received any transfer. They do not respond to reminder emails and their chat always replies that it is not their responsibility. I asked Guru Casino for assistance. We hope well.
Lucky Bar Casinò paga le vincite? Ho fatto un prelievo di 1.000 euro da loro accettato ma dopo 24 giorni non ho ricevuto nessun bonifico. Non rispondono alle email di sollecito e la loro chat risponde sempre che non è di loro competenza. Ho chiesto assistenza a Guru Casinò. Speriamo bene.
24 часа чакане за теглене не е нищо честно казано. Изчаках една седмица и след това започнах да задавам въпроси. Особено ако това е първото ви теглене в казиното, първо ще трябва да потвърдите акаунта си.
24 hours of waiting for a withdrawal is nothing to be honest. I'd wait for a week and then I would start asking questions. Especially if it's your first withdrawal in the casino, you'll need to verify your account first.
Той каза Дни Даниел, че никога не съм трябвало да чакам 24 дни дори в измамните казина, които използвах.
He said Days Daniel I never had to wait 24 days even on the dodgy casinos I used.
24 дни чакане от деня на заявката за теглене не 24 часа. Тегленето е прието на 9 август. Имам имейл за потвърждение, но не плащат. Писах на тяхната подкрепа всеки ден. Първо извинението за преминаването на поне 10 работни дни и след това вече не отговаряха. Ако активирам чата, те отговарят, че не са компетентни. Какво трябва да мислите? Те събират, когато загубите (нормално) и не плащат, когато спечелите.
24 days of waiting from the day of the withdrawal request no 24 hours. The withdrawal was accepted on August 9th. I have their confirmation email but they don't pay. I wrote to their support every day. First the excuse of the passage of at least 10 working days and past those have no longer responded. If I activate the chat they reply that they are not competent. What should you think? They collect when you lose (normal) and don't pay when you win.
24 giorni di attesa dal giorno della richiesta di prelievo no 24 ore. Il prelievo e' stato accettato il 9 agosto. Ho la loro email di conferma ma non pagano. Ho scritto tutti i giorni al loro supporto. Prima la scusa del passaggio di almeno 10 giorni lavorativi e passati quelli non hanno più risposto. Se attivo la chat rispondono che non sono competenti. Cosa si deve pensare? Riscuotono quando perdi( la normalità) e non pagano quando vinci.
О, извинявам се. Моя грешка!
24 дни е много различна история. Създали ли сте жалба по този въпрос?
Oh, I apologise. My fault!
24 days is a very different story. Have you created a complaint regarding this?
Да, подадох жалба по този въпрос. Надявам се Guru Casino да може да се свърже с тях и да ми помогне да събера. Благодаря
Yes, I have made a complaint about it. I hope Guru Casino can contact them and help me collect. Thanks
Si si ho fatto un reclamo in merito. Spero che Guru Casino possa contattarli e aiutarmi a riscuotere. Grazie
Добре, просто ще добавя връзка към жалбата ви, в случай че някой иска да я разгледа: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed- 5
Alright, I'll just add a link to your complaint just in case someone wants to take a look at it: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-5
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.