ФорумОбсъждане на жалбиЩастливо бар казино

Щастливо бар казино

преди 2 години от cgoulden1
|
2970 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Някой имал ли е проблеми с това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Много хора имат проблеми с казиното Lucky Bar и Ocean Bar. Казино партньорите, собствениците, всъщност успяха да загубят лиценза си за Кюрасао по -рано тази година. Независимо в кой форум търсите, казината са в черния списък или не се препоръчва да оставяте пари там.

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Здравейте, чудя се откъде знаете, че са загубили лиценза? Имате ли връзка към някой уебсайт? Бихме искали да актуализираме информацията за CasinoGuru за казиното.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Няма да свързвам конкуренцията ви тук, но вижте публикациите в Lucky Bar във форума на CL. Те също така имат един от най -обширните сайтове за казина и собственици в черния списък.

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Благодаря за информацията. Липсва информация за лиценза, както сте написали. Направих бърза актуализация за сега и скоро ще направим пълна актуализация на това казино. Благодаря отново за информацията.

Автоматичен превод:
преди 2 години

С удоволствие. Вие също ли принадлежите към групата LCB?

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Не, но добре познаваме групата LCB и от време на време си сътрудничим, за да помогнем на играчите.

Автоматичен превод:
Matej
преди 2 години

Добре, току -що видях, че вече имат гуру в екипа си

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изплаща ли печалбите Lucky Bar Casino? Направих теглене на 1000 евро, което те приеха, но след 24 дни не получих никакъв превод. Те не отговарят на имейли с напомняния и чатът им винаги отговаря, че това не е тяхна отговорност. Помолих за помощ гуру казино. Надяваме се добре.

Автоматичен превод:
Armaduk
преди 2 години

24 часа чакане за теглене не е нищо честно казано. Изчаках една седмица и след това започнах да задавам въпроси. Особено ако това е първото ви теглене в казиното, първо ще трябва да потвърдите акаунта си.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Той каза Дни Даниел, че никога не съм трябвало да чакам 24 дни дори в измамните казина, които използвах.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

24 дни чакане от деня на заявката за теглене не 24 часа. Тегленето е прието на 9 август. Имам имейл за потвърждение, но не плащат. Писах на тяхната подкрепа всеки ден. Първо извинението за преминаването на поне 10 работни дни и след това вече не отговаряха. Ако активирам чата, те отговарят, че не са компетентни. Какво трябва да мислите? Те събират, когато загубите (нормално) и не плащат, когато спечелите.

Автоматичен превод:
Armaduk
преди 2 години

О, извинявам се. Моя грешка!

24 дни е много различна история. Създали ли сте жалба по този въпрос?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, подадох жалба по този въпрос. Надявам се Guru Casino да може да се свърже с тях и да ми помогне да събера. Благодаря

Автоматичен превод:
Armaduk
преди 2 години

Добре, просто ще добавя връзка към жалбата ви, в случай че някой иска да я разгледа: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed- 5

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини