Какво мога да направя, когато депозирам $50 и след това не мога да играя нито един James на сайта, защото пише FORBIDDEN 403
как да си върна депозита, моля
What can I do when I deposit $50 and then cannot play any James on the site because it says FORBIDDEN 403
how do I get my deposit back please
използвайте vpn и опитайте местоположението, което казиното позволява.
use vpn and try location that casino allows.
Като се има предвид, че това е крайна ситуация, бих опитал и VPN.
Просто се чудя дали проблемът е причинен от ограничението на сайта. Обикновено получавам грешка 403, когато моят IP е блокиран. Както и да е, ще се опитам да вляза в сайта, използвайки Австралия като моя страна на пребиваване.
Работи добре:
Проблемът продължава ли да съществува от ваша страна?
Considering this to be an edge situation, I would also try the VPN.
I'm just wondering whether the issue is caused by the site limitation. I usually get the 403 error when my IP is blocked. Anyway, I'll try to access the site using Australia as my country of residence.
Works good:
Does the issue still persist on your side?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.