ФорумОбсъждане на жалбиСамоизключване в лицензирано казино и все още правене на депозити

Самоизключване в лицензирано казино и все още правене на депозити

преди 2 години от concorde
|
4138 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Хей, скъпи, аз се самоизключих от chips.gg, но все пак успях да продължа да играя след това. Самоизключването беше предназначено за 30 дни, но в действителност беше активно за максимум 2 дни, след което (казиното пусна актуализация) беше по някакъв начин нулирано с актуализацията. През това време загубих около 18 000 долара. Операторите ми казват, че сам съм отменил самоизключването си, но това определено не е вярно. Какво мислиш, че можеш да направиш по въпроса?


Шефът и оператор на казиното, с когото говорих директно, първо каза, че самоизключването е възможно само по имейл, след което го информирах, че съм го направил през платформата и че трябва да работи. И тогава операторът ми казва, че не съм го правил. И 1 минута по-късно, след като му казах, че знам правата си, той каза, че сам си ги взех. Разхождат ме тук, не бих искал да оставя клиент като мен на охлаждане...

Автоматичен превод:
concorde
преди 2 години

здравей конкорд,

Мисля, че би било най-добре да подадете жалба - можете да го направите тук

Подгответе имейла си, в който искате самоизключване поради пристрастяване към хазарта и за предпочитане всяка екранна снимка, която имате относно комуникацията ви с казиното.

Това е сериозен проблем и трябва да преразгледаме случилото се.



Автоматичен превод:
concorde
преди 2 години

Току-що имах абсолютно същия проблем, сам се изключих на 1 октомври и успях да продължа да играя. Не знам колко загубих след 1 октомври, защото сега затвориха акаунта ми и казаха, че съм сключил сделка с мениджър да запазя отворено е, но НИКОГА не съм говорил с тях по телефона, затова попитах къде е имейлът или текстът, в който се посочва, че съм сключил сделка с мениджър, след като поисках самоизключване, невероятно и те никога не ми отговориха filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefilefile

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 2 години

Опитвам се да разбера какво се случи там. Свързахте се с тях на 1 октомври и мениджърът ви отговори на 25? Какво се случи между 1 и 25 октомври? Продължихте да играете там, но не се опитахте да се свържете с тях отново относно акаунта, който остана отворен?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

По невнимание продължих да играя там и когато разбрах, че сам се изключих от тях, когато прегледах изпратения си имейл на 23 или или 24 октомври или дори преди това, но те просто отговориха вчера, че съм сключил сделка, което е общо лъжа и поисках тази документация, но те никога не ми я предоставиха и анулираха акаунта ми. Казах им, че имам проблем с хазарта от преди този имейл на 1 октомври и те ме убедиха да играя със страхотни бонус оферти, така че им дадох още един шанс Септември, но на 1 октомври казах, че това е всичко и никога не изпращах текстови съобщения, имейли или получавах повече информация след това и играх няколко пъти след 1 октомври, без да осъзнавам, че съм се изключил и не знам колко пъти съм депозирал между 1 октомври и 25 октомври тъй като те затвориха акаунта ми вчера, погледнахте ли играч на име Concorde относно оплакването на гурута на казиното, защо те не се самоизключиха, когато той поиска? Те се молят на хора с хазартни зависимости. Не искам моите 30 или повече депозита преди 1 октомври и никога дори не се доближавам до печалба, както казах, това е съвсем друг проблем и просто искам да си върна биткойн от 1 октомври и да се преместя продължавам с живота си и не залагам повече благодаря за помощта жена ми е бъркотия

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 2 години

Даниел, много по-лесно е да ти изпращам имейлите си на data@casino.guru, моля, потърси го


Благодаря

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 2 години

Предполагам, че е много по-лесно да подадете жалба и да поставите съответната информация точно там. 🙂

Аз и Даниел не сме част от жалбата или екипа за данни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не разбирам, без притеснения, тръгвам си, благодаря за цялата ви помощ

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 2 години

Забелязахте ли, че Ник чака вашия отговор? Би било по-логично да му отговорите в жалбата , в противен случай няма да се развие по-нататък. Надявам се, че сега разбирате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Сигурен

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини