Здравей. След като видях оплакването ви, мога да разбера препоръката ви тук. Трябва да е наистина разочароващо да преминете през тази ситуация, с процес на проверка, толкова дълъг. Прав ли съм обаче, че единственото нещо сега, за да го направим, е да предоставим нов метод на плащане, ако мога да попитам, разбира се? Възможно ли е да го направите може би или има някакви пречки и не можете да го направите?🤔
Hello there. After seeing your complaint, I can understand your recommendation here. It must be really frustrating to go thru this situation, with verification process, this long. Am I right, though, that the only thing now, in order to get it done, is to provide a new payment method, if I may ask, of course? Would it be possible for you to do that, perhaps, or are they any obstacles there, and you are not able to do it?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.