ФорумОбсъждане на жалбиRooster Casino не спазва правилата за закриване на сметки

Rooster Casino не спазва правилата за закриване на сметки

преди 2 месеца от 9dr2k6jfcq
|
1155 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
9dr2k6jfcq
преди 2 месеца

здравей

Бих искал да добавя някои точки към тази тема, ако нямате нищо против.

Не само, че искането за самоизключване е въпрос от изключителна важност, но също така съм сигурен, че това е доста ясен процес, ако се държи отговорно и от двете страни. Като начало с уместна подробност, случайно да говорим за Rooster Bet Casino?

Във всеки случай, ако сте информирали казиното, че сте натрапчив играч, следователно поискате самоизключване от казиното, такова искане трябва да бъде изпълнено възможно най-ефективно. Понякога казиното трябва първо да верифицира акаунта, понякога активният баланс предотвратява незабавното закриване на акаунта, но все пак трябва да се направи всичко, за да се предпазят играчите от допълнителни щети.

Е, дори когато става въпрос за възстановяване на суми, мисля, че би било най-добре да предоставим допълнителни подробности. Например, кога и как поискахте гореспоменатото самоизключване? Как реагираха? Или кой депозит смятате, че трябва да получите от гледна точка на времето?

За да добавя нещо към темата за ограничените държави, мисля, че е добре да знаете дали казиното е използвало този факт срещу вас, когато сте се опитали да изтеглите средствата си или не.

Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.

Във всеки случай, като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Трябва да ви помогне поне малко.

Ще бъдем тук за допълнителна информация, благодаря.

Автоматичен превод:
9dr2k6jfcq
преди 2 месеца

За съжаление такива случаи са наистина трудни за справяне. Ако играч не каже ясно, че акаунтът трябва да бъде закрит поради пристрастяване, казиното не може да го направи, тъй като не може да знае за това пристрастяване.🤷‍♀️

Така че, ако не сте посочили това веднага, не съм сигурен дали нашият екип за оплаквания ще може да помогне.

Трябва да изчакаме сега и да видим как ще се развие и дали нашият екип ще успее да стигне до разрешаването на вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чудя се как е възможно умишлено да пропускате моето описание на проблема.


Официално поисках да затворя акаунта си на 09 август съгласно техните инструкции за чат на живо

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чудя се как е възможно умишлено да пропускате моето описание на проблема.


Официално поисках да затворя акаунта си на 09 август съгласно техните инструкции за чат на живо

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам, ако се чувстваш така. Всичко, което се опитвах да кажа е, че казиното трябва да закрие сметката на всеки играч веднага щом спомене проблеми с хазарта или пристрастяване. Ако играчът не го спомене, казиното няма как да знае случайно, че този играч има някакъв проблем.

Ако сте споменали проблемите си с хазарта, казиното трябва да закрие сметката.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца
Публикация на 9dr2k6jfcq е изтрит
преди 2 месеца

Бих искал да ви препоръчам да прочетете нашата статия за това как преглеждаме всички казина , за да имате по-добра представа за нашата работа. Надяваме се, че ще помогне.

Освен това, както Радка писа в предишния си пост, като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, така че, моля, вземете под внимание и това действие.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини