ФорумОбсъждане на жалбиРолето не играе с топка

Ролето не играе с топка

преди 1 месец от Joet9898
|
1041 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 месец

Здравейте, ако е възможно, имам нужда от съвет

Отворих акаунт в Rolletto преди 2 седмици. Потвърдих се на същия ден, адресът за самоличност и доказателство за картата ми, с която депозирах, всичко беше наред, така че започнах да играя на сайта, залагането на коне и кучета вървеше добре, след което през нощта започнах да играя на ротативки направи много добре, след което се опита да изтегли £2000 беше отхвърлено два пъти, те ми изпратиха имейл, казвайки, че искат видео доказателство за самоличност, държа паспорта си и лист хартия, в който е изброен сайтът, моето име и дата и т.н., изпратих им това два пъти, изглежда странно, като се има предвид акаунтът ми е напълно потвърден, сега никой не ми отговори, за да каже, че всичко е готово, така че продължих да играя на сайта и се справях много добре, печелех залагания на футбол и тенис и печелех повече на ротативките, сега им изпратих имейл няколко пъти всички те казвам, че трябва да изчакам, видеото е в процес на проверка, но това беше преди 2 седмици и те продължават да отговарят със същия отговор, сега имам 7000 евро в сметката be, изглежда, че правят всичко възможно, за да не ми платят, не съм използвах някой от техните бонуси c, така че не съм обвързан с нищо подобно, някакви съвети какво трябва да направя след това и притеснявам ли се да мисля, че няма да получа парите си

Автоматичен превод:
Joet9898
преди 1 месец

Здравейте, някой има ли съвет или е бил в тази ситуация преди много благодаря

Автоматичен превод:
Joet9898
преди 1 месец

Не е нищо необичайно казиното да иска допълнителна информация, честно казано.

Със сигурност разбирам, че се чувствате сякаш се опитват да избегнат плащането ви, но се надявам, че ще одобрят предоставения ви видеоклип и ще изтеглите печалбите си.

Имате ли новини за всичко това досега?

Видях, че сте подали жалба и нашият екип вече е започнал да работи по нея, така че със сигурност сте в добри ръце. Просто бъдете малко търпеливи и се надяваме, че скоро ще можем да продължим напред.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изпратих им имейл преди 3 дни отново и все още няма отговор. Разбирам за проверката и те трябва да го направят, но когато отворих акаунта, всичко беше потвърдено, след което те поискаха видеоклипа, което е добре, но минаха 2 седмици, откакто получиха видео и все още нищо не е направено. Нямам контакт от тях сега със сигурност това е твърде дълго

Автоматичен превод:
Joet9898
преди 1 месец

Наистина е доста дълго, прав си. Просто се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да комуникира с казиното, за да могат да обяснят цялото това забавяне.

Опитайте се да бъдете търпеливи, моля, въпреки че знам, че не е лесно и сте разочаровани, че нямате отговори.

Ще ви стискам палци и ще чакам новини относно вашия случай.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, най-накрая получих имейл от тях тази сутрин, за да кажа, че видеоклипът ми най-накрая е потвърден, сега поисках теглене, надявам се, че ще мине добре без проблеми. Ще актуализирам тук, когато го получа

Автоматичен превод:
Joet9898
преди 1 месец

Чудесно, че го одобриха. Колко точно време им отне?

Моля, информирайте ни винаги, когато получите парите; да, ще чакаме добрите новини тук.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Джо, имам същия проблем трябваше ли да говориш във видеото си?

Автоматичен превод:
Lottiepat19
преди 1 месец

Съжаляваме за проблема, който сте изпитали. Все пак успяхте ли да потвърдите акаунта си?

Също така, когато отговаряте на друг потребител, можете да използвате бутона „отговор" и този потребител ще бъде уведомен за публикацията ви.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

очевидно бях потвърден, но сега те поискаха видео и изглежда, че прескачам през обръчите. Аз също страдам от тревожност и това наистина го задейства.

Автоматичен превод:
Lottiepat19
преди 1 месец

Здравейте, да, трябваше да говоря и да кажа какво пише на хартията, която държите пред камерата. Бях притеснен в този момент, защото акаунтът ми вече беше потвърден плюс бях спечелил много, но най-накрая потвърдиха видеото след 2 седмици и вчера изпрати ми имейл, за да каже, че видеото е наред и вече мога да поискам теглене, което направих вчера от Sepa и тази сутрин беше в банковата ми сметка, така че сега преживявам отново, но стига да им предоставиш това, което поискат, надявам се трябва да е добре

Автоматичен превод:
Joet9898
преди 1 месец

Имам 6000 в моите, депозирах над 3 бона и се притеснявам. Напълно съм потвърден и изпратих видео тази сутрин. Трябваше ли да изпратите видеоклипа повече от веднъж и се радвам, че получихте парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само актуализация на моята публикация, видеото отне 2 седмици, за да бъде потвърдено. Поисках теглене вчера и то удари банковата ми сметка тази сутрин, така че всичко изглежда добре сега. Току-що поисках ново теглене, така че се надявам, че ще удари банката ми утре отне много време, но в крайна сметка всичко се оправи

Автоматичен превод:
Lottiepat19
преди 1 месец

Имах 8000 в моите и бях същият като теб, много се притеснявах Бях напълно потвърден, след което, когато се опитах да изтегля, те продължиха да го отхвърлят, след това поискаха видеоклипа и не получиха отговор дни наред, така че безпокойството ми мина през покрива, ето защо аз свързах се тук. Изпратих им имейл няколко пъти за актуализация и те продължиха да казват, че работят по него. Изпратих видеоклипа два пъти, така че те 1000% получиха видеоклипа, така че чаках 2 седмици, докато накрая те отговориха през 2-те седмици, които все още играех на сайта, сигурен съм, че ще се оправите, просто отнема много време, за да потвърдите видеоклипа, като се има предвид, че когато за първи път потвърдите акаунта си, това отнема минути, както знаете

Автоматичен превод:
Joet9898
преди 1 месец

не искам да залагам сега само в случай, че спечеля.

Автоматичен превод:
Lottiepat19
преди 1 месец

Да, това е разбираемо кога изпратихте видеоклипа и изпратихте ли го на kyc@Rolletto може би го изпратите отново, очевидно с днешната дата на хартия отново, за да бъдете по-сигурни и попитайте може ли този процес да се извърши възможно най-скоро, моля, както казах бях в същата лодка като теб и мега притеснения, но когато парите попаднаха в сметката ми тази сутрин, бях толкова развълнуван, просто се опитай да не се притесняваш и се надявам, че ще се оправи бързо за теб

Автоматичен превод:
Joet9898
преди 1 месец

Също така по отношение на кучета и коне се появява мин. броене 3, което означава, че също съм сложил тройни на не мога единично или двойно

Автоматичен превод:
Joet9898
преди 1 месец

Все още ли залагате с тях?

Автоматичен превод:
Lottiepat19
преди 1 месец

Не съм сигурен за това tbh

Автоматичен превод:
преди 1 месец

очевидно бях потвърден, но сега те поискаха видео и изглежда, че прескачам през обръчите. Аз също страдам от тревожност и това наистина го задейства.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това всъщност е допълнителна проверка, както я наричаме, и винаги е най-добре да си сътрудничим с казиното.

Имате ли актуализации за нас сега?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини