ФорумОбсъждане на жалбиRocket casino отмени тегленето

Rocket casino отмени тегленето

преди 2 години от woodbine777
|
3494 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

По-рано са ми изпращали пари в този случай те наистина са анулирали моето теглене въз основа на желанието за изобилие от информация, която не мога да им предоставя навреме Искам си парите и искам ги сега това е кражба Ще прикача публикацията или копие на това, което ми изпратиха, е абсолютно приемливо и не е правилно

че сега изведнъж те задържат парите ми, когато е тогава, ние ми връщаме, като имам предвид, че съм загубил с тях 10 пъти сумата на малкото теглене от $300 защо биха ви информирали за това преди мен като поиска теглене, само когато поисках обратно някои пари, произволно измислят тази глупост





Вашето теглене на 300 CAD е анулирано.

Причина за анулиране:


Съгласно нашите лицензионни изисквания, всички методи на плащане, регистрирани в акаунта, трябва да бъдат проверени.

За да продължите с вашата заявка за теглене, моля, качете доказателство за депозит за всички методи на плащане, използвани за депозиране.

Моля, имайте предвид, че доказателството за депозит трябва да показва транзакция до нас, вашето име и номер на банкова сметка.



За да докажете собствеността на кредитната си карта, моля, предоставете ни снимка на предната и задната страна на кредитната карта, която сте използвали, за да направите депозит в сметката си.



Моля, имайте предвид, че само първите 6 и последните 4 цифри могат да се видят на предоставената снимка на банковата карта. CVC и CVV трябва да бъдат покрити. Моля, уверете се, че картите са подписани.


Ако имате допълнителни въпроси, моля



Автоматичен превод:
woodbine777
преди 2 години

Здравейте,

Бихте ли в състояние да им предоставите тези искани файлове, моля?

Говорите за Rocket Casino , моля? Виждам, че там е достъпно само плащане чрез Trustly, така че не съм сигурен дали сега съм прав.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, не успях да дам информация, тъй като някои Acct бяха затворени и събирането на всички документи отнема време. Междувременно ми поискаха баланс от 500

да теглим отново и да анулирате отново, без да отговоря на НИКАКЪВ от моите имейли и въпроси и/или притеснения. Както и да им напомня, че ми изпратиха 1/200 преди, без да са необходими тези обръчи.


Автоматичен превод:
woodbine777
преди 2 години

Просто ми хрумна, първото плащане без никакви обръчи, което споменахте, беше същият метод на плащане като последния? Защото, ако преминете към друга опция за плащане, обикновено казиното трябва да потвърди.

Не казвам, че разбирам целия проблем, с който се сблъсквате тук, просто мисля сега на глас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички!

Джулия от Casino Rocket тук.

Уважаеми woodbine777,

Надявам се, че сте добре, след като получите този отговор. Благодарим ви, че отделихте време, за да ни уведомите за вашия опит при извършване на теглене. Ние ценим клиентите, които ни уведомяват, когато нещата трябва да бъдат подобрени.

Ние се опитваме да направим изживяването на нашите клиенти лесно и приятно и поддържаме нашия продукт и услугата, които предоставяме, на много висок стандарт. За да разберем по-добре какво се е случило по време на вашия опит за теглене, ще ви помолим за информация относно вашия акаунт в Rocket (т.е. регистриран имейл адрес).

Можете да бъдете сигурни, че ние ще разгледаме с най-голямо старание разрешаването на проблема ви. Нищо не е по-важно от това да си върнем доверието и да ви осигурим най-доброто изживяване на клиентите и игрите, което сте очаквали от нас.

На Ваше разположение,

Управление на казино Rocket

Автоматичен превод:
Casino Rocket
преди 2 години

здравей Джулия,

благодарим ви, че се свързахте с нас тук.

Само любезно напомняне: Моля, използвайте бутона "отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомен.

woodbine777 в този случай.

Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спестете парите си. защото няма теглене.

Автоматичен превод:
nestlife
преди 1 година

Здравейте, имате ли все още средства в казиното? Забелязах, че казиното вече е затворено, така че предполагам, че играчите вече не могат да отидат там. file

Какво ти се е случило ? Предполагам, че не е било приятно преживяване.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Казиното все още е отворено. Закрих акаунта си едва преди няколко дни

Автоматичен превод:
nestlife
преди 1 година

Хм прав си. Размених позицията на думите и потърсих Rocket Casino, което разбира се е различно от това, за което говорим.

Но закрихте ли акаунта си в казиното, защото сте похарчили всичките си средства, след като казиното не искаше да ви изплати? Предполагам, че не са ви останали средства, нали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

да, спечелих $25 000 от $200 депозит. имайте предвид, че това беше след 9-месечна серия от загуби, при която дори не можах да получа печалба, която да е повече от моя депозит. когато продължиха да отказват моите kyc документи, аз се обърнах към това, че това беше сайт за измама и никога не получавах пари от тях. документите, които предоставих, бяха повече от подходящи за KYC в миналото, тъй като ги използвах с други KYC валидации. В крайна сметка за съжаление заложих $25 000 и си тръгнах.



Автоматичен превод:
nestlife
преди 1 година

О, мразя да го виждам. Мисля, че 25 000 са твърде много пари. Ако мога да попитам, какъв беше проблемът с вашите документи? Не помислихте ли да подадете жалба, когато попаднахте в тази ситуация?

Както и да е, ако нещо подобно ви се случи в бъдеще, можете да го подадете при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надявам се, че повече няма да тръгнете по подобен път и ще имате само положителни преживявания. Желая ти късмет.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

За съжаление тогава не знаех за този сайт. Бях толкова разстроен и ядосан. Толкова е трудно да намерите надеждно казино, което ще ви позволи да играете като австралиец.

Автоматичен превод:
nestlife
преди 1 година

Съчувствам ви, защото мога да си представя колко трудно трябва да бъде да намерите казино, което отговаря на всичко, от което се нуждаете, и особено такова, което е честно. Надявам се изборът ти занапред да е по-добър и да имаш късмет. Наистина ти го пожелавам.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини