НачалоФорумОбсъждане на жалбиРезултат от оплакване

Резултат от оплакване

преди 4 години от needy62
|
4 505 преглеждания 3 отговора |
|
преди 4 години

Какво се случва сега, когато казиното не отговори на жалбата?

Автоматичен превод:
needy62
преди 4 години

Винаги опитваме всички възможни начини да се свържем с тях, но разбира се, те нямат задължение да отговарят. Както и да е, ако доказателствата са достатъчни от страна на играча, това ще повлияе негативно на рейтинга на казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този ресурс помага при проблеми като блокиране на акаунти и възстановяване на средства. Не съжалявах, че се регистрирах в Casino Guru, защото услугата беше създадена, за да поддържа играчите. Процесът на взаимодействие е удобно организиран; Разбира се, проблемите не се решават за секунда, но времевата рамка е доста поносима

Автоматичен превод:
Andrey1999
преди 1 година

Благодарим ви, че споделихте мнението си за Casino Guru. 🙂

Чудя се откъде черпите знания, досега няма оплаквания; вместо това сте били пасивен читател?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини