Здравейте, аз съм играч от Испания. Наскоро играх в това казино. След преминаване на KYC и регистрация в mifinity. Единственото средство за теглене, което ми предложиха.
Ако дойдат да ми платят част от печалбата ми. Но в момента чакам много време други, които чакат да ми платят.
Опитах се да се свържа с мениджъра без успех, опитах се да говоря и с лицензополучателя AntillePhone NV без успех.
Обща сума в очакване 1391,11€.
Отчаяна съм, не знам към кого да се обърна, ще съм много благодарна за всяка помощ, която можете да ми окажете.
Бих искал също да осъдя отношението на това казино към неговите играчи, така че никой друг да не се вижда в моето положение.
Играя в онлайн казина от много години и за първи път ми се случва подобно нещо.
Благодаря предварително.
Hi, I'm a player from Spain. I have recently played at this casino. After passing the KYC and registering in mifinity. Only means of withdrawal that they offered me.
If they came to pay me some of my winnings. But currently I have been waiting a long time for others that are pending to pay me.
I have tried to contact the manager without success, I have also tried to speak to the licensee AntillePhone N.V. unsuccessfully.
Total pending amount 1391,11€.
I am desperate, I don't know who to turn to, I would greatly appreciate any help you can give me.
I would also like to denounce the attitude of this casino towards its players so that no one else sees themselves in my situation.
I have been playing in online casinos for many years and this is the first time something like this has happened to me.
Thanks in advance.