ФорумОбсъждане на жалбиReady Casino не изплати печалбите ми

Ready Casino не изплати печалбите ми

преди 2 седмици от NunhezLeticia
|
556 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 седмици

Десет дни чакам тегленията си в Ready. Тегленията бяха заявени, след като проверката на акаунта беше завършена и потвърдена чрез чат. Въпреки това, след безброй опити за разрешаването му, отговорът винаги е един и същ „изчакайте освобождаване". На страницата на казиното се посочва НЕЗАБАВНО плащане чрез pix или до три дни за превод и поисках чрез pix.

По-лошото от това е унижението, на което съм подложен от Казиното, два пъти ме помолиха да изпратя селфи с лист хартия с надпис „здравей, готово казино" и текущата дата заедно с документа. Изпратих го и се обадих в чата дни по-късно, защото не бяха потвърдили тази снимка, бях информиран от агента, че акаунтът е напълно потвърден, имам доказателство за това. Дори получих имейл за потвърждение. Поисках тегления, които бяха отхвърлени, за мое възмущение го поискаха отново. Същото селфи. На документа отново е написана хартията и все още мигайки с дясното си око, отидох да се подчиня на това отново. След това акаунтът ми беше верифициран отново и досега няма плащания. Твърде безумно казино. От 10 дни не са решили нищо в чата.

Автоматичен превод:
NunhezLeticia
преди 1 седмица

Здравейте, съжалявам да чуя, че нищо не се е променило. Значи казвате, че имате потвърден акаунт, нали? Но когато теглите, какъв е проблемът, ако не искат да ви го дадат или още не са го изпратили? Даваме на казината 14 дни да разрешат този процес, но забелязах, че вече сте подали жалба.

Бихте ли отговорили на въпросите на Томас?

Просто щракнете тук . ⬅️

Надявам се, че това ще се разреши скоро и ще получите парите си обратно. Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте!

Да, имам тройно верифициран акаунт. С други думи, след като получих потвърждение за проверка, поисках тегления и те поискаха друга идентична снимка, че не съм верифициран. Дори получих имейлите и имам разпечатка от чата, потвърждаваща проверките.

Тегленията остават висящи за безкрайно време. Първото е заявено на 05.04.2024 г. Смених банката и поисках другите на 04/13, тъй като те все още бяха в очакване. Вчера поисках такъв, защото го бях анулирал по погрешка вчера.

11 дни без плащане и всичко проверено. Нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей


Много съжалявам да чуя неприятностите, които сте изпитали. Бихте ли могли да ми изпратите имейла, с който сте се регистрирали, за да мога да разбера защо поддръжката забави това.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте!

Да, имам тройно верифициран акаунт. С други думи, след като получих потвърждение за проверка, поисках тегления и те поискаха друга идентична снимка, че не съм верифициран. Дори получих имейлите и имам разпечатка от чата, потвърждаваща проверките.

Тегленията остават висящи за безкрайно време. Първото е заявено на 05.04.2024 г. Смених банката и поисках другите на 04/13, тъй като те все още бяха в очакване. Вчера поисках такъв, защото го бях анулирал по погрешка вчера.

11 дни без плащане и всичко проверено. Нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Разбирам ситуацията ви и със сигурност чакането не е приятно. Тъй като имате оплакване, нашият екип със сигурност ще се опита да помогне. Въпреки това видях в официалната нишка на казиното, че са написали: „Също така разбирам, че плащанията са започнали да ви се освобождават"

Така че вярвам, че ще бъде само въпрос на време да получите парите си. Ако не, както казах, имате открита жалба и ние ще бъдем тук.

Автоматичен превод:
ReadyCasino
преди 1 седмица

Здравейте!


регистрираният имейл е N unhezleticia@gmail.com . Благодаря за проверката.


Ако е необходимо, мога да изпратя всички потвърждения, които получих по имейл за верификация на моя акаунт, както и нови заявки за повторни селфита след пълна верификация.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравейте!

Благодаря ви за усилията да ми помогнете да разреша тази разочароваща ситуация.

От самото начало съдействам на всички заявки, дори и на повтарящи се. Днес отново поискаха ново селфи и отново го изпратих. Надявам се да го получа скоро, тъй като се чака повече от десет дни.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Искаше ми се никога да не търгувам тук, но ме заключиха от акаунта ми и не ми позволиха да изтегля $200k, които инвестирах. Беше наистина трудно, не можех да поддържам ипотеката си и трябваше да продам къщата си. Но с помощта на професионалист успях да си върна парите. Обърнете се за помощ, ако сте изправени пред същите проблеми с тях и се нуждаете от парите си. robertslee618 @ gmail.com...

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте!

Благодаря ви за усилията да ми помогнете да разреша тази разочароваща ситуация.

От самото начало съдействам на всички заявки, дори и на повтарящи се. Днес отново поискаха ново селфи и отново го изпратих. Надявам се да го получа скоро, тъй като се чака повече от десет дни.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Ако трябва да го изпратите няколко пъти, попитахте ли какъв е проблемът? Струва ми се доста нелогично, ако няма такъв, само казиното се нуждае от един и същ документ отново и отново. Но трябва да имате причина от тях, разбира се.

Както и да е, заповядайте и се надявам да успеете да разрешите нещата възможно най-скоро, тъй като виждам, че съдействате. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Искаше ми се никога да не търгувам тук, но ме заключиха от акаунта ми и не ми позволиха да изтегля $200k, които инвестирах. Беше наистина трудно, не можех да поддържам ипотеката си и трябваше да продам къщата си. Но с помощта на професионалист успях да си върна парите. Обърнете се за помощ, ако сте изправени пред същите проблеми с тях и се нуждаете от парите си. robertslee618 @ gmail.com...

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

О, това са много пари, които сте инвестирали в казино. Не мисля, че такива неща са добра идея, особено когато става въпрос за толкова много пари. Никога не играйте за повече, отколкото можете да си позволите, защото може да има обратен ефект.

Както и да е, ако говорите за някаква помощ, как успяхте да получите средствата? 🤔

Автоматичен превод:
NunhezLeticia
преди 1 седмица

Здравейте отново, говорих с Dama anti-fraud и те ми казаха, че причината, поради която вашите селфита продължават да бъдат отхвърляни, е, че селфитата не са в техните указания, екс. имаше едно, където сте написали грешна дата, не бележката, едно, където едното око е затворено и т.н. последното е, защото лакътят не се вижда. Знам, че е супер разочароващо и досадно, но дори ние от нашата страна казахме, че могат да освободят парите, те ни казаха, че трябва да направят тези проверки, за да сме в съответствие.

Автоматичен превод:
angelamax592
преди 1 седмица

Здравейте, никога не сте играли в нашето казино, ние не приемаме играчи от Обединеното кралство и нямаме играчи, които са депозирали 200 000. Разбирам, че искате хората да ви пишат на вашия имейл, но администраторът не трябва да позволява това.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Документите бяха отхвърляни няколко пъти поради:


грешна дата на ръкописна бележка

Едното око затворено

Не се вижда лакът


Разбирам за потребителите и играчите. Разбирам, че е супер досадно и изглежда глупаво да се прави това, но ние не спазваме правилата за съответствие и KYC и както знаете, можем да бъдем санкционирани доста значително, ако това не се спазва. Ние обаче от нашия сайт за казина помолихме dama да ускори без повече забавяния.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, никога не сте играли в нашето казино, ние не приемаме играчи от Обединеното кралство и нямаме играчи, които са депозирали 200 000. Разбирам, че искате хората да ви пишат на вашия имейл, но администраторът не трябва да позволява това.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте. Благодаря за разяснението. За съжаление нищо в публикацията на играчите не противоречи на нашите правила и следователно нямаме причина да изтриваме или премахваме публикацията на играчите. Надяваме се, че всички ще прочетат информацията ви, че той/тя не е ваш играч или дори angelamax592 може да излезе с някакво обяснение.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Документите бяха отхвърляни няколко пъти поради:


грешна дата на ръкописна бележка

Едното око затворено

Не се вижда лакът


Разбирам за потребителите и играчите. Разбирам, че е супер досадно и изглежда глупаво да се прави това, но ние не спазваме правилата за съответствие и KYC и както знаете, можем да бъдем санкционирани доста значително, ако това не се спазва. Ние обаче от нашия сайт за казина помолихме dama да ускори без повече забавяния.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Благодарим ви за вашето вътрешно отношение, ние наистина го оценяваме. Надяваме се, че ще имате възможност да обясните всичко в жалбата на играчите. Или трябва да се опитате да се свържете с Томас, нашия специалист по жалби, относно този случай.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте отново, говорих с Dama anti-fraud и те ми казаха, че причината, поради която вашите селфита продължават да бъдат отхвърляни, е, че селфитата не са в техните указания, екс. имаше едно, където сте написали грешна дата, не бележката, едно, където едното око е затворено и т.н. последното е, защото лакътят не се вижда. Знам, че е супер разочароващо и досадно, но дори ние от нашата страна казахме, че могат да освободят парите, те ни казаха, че трябва да направят тези проверки, за да сме в съответствие.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте! Всички селфита бяха приети и след всяко изпращане получавах потвърждение за проверка на акаунта. Селфито с намигащо око беше поискано в чата и имам екранна снимка на тази заявка.

Така че не вярвам, че това е така, тъй като ако не беше в съответствие с указанията на казиното, нямаше да бъде завършена проверка.

Автоматичен превод:
NunhezLeticia
преди 1 седмица

Здравейте отново, много ясно е, че комуникацията около вашия случай е в най-добрия случай мътна и аз много съжалявам за това, лично аз го намирам за изключително разочароващо и моля екипа за среща, когато се върнат, за да можем уверете се, че тези неща няма да се случват отново на играчи, оценявам търпението ви да ми обясните, когато се върна и моя компютър, ще добавя някои безплатни завъртания към вашия акаунт, също така само за да бъда 100% ясен дали сте получили всичките си печалби? тъй като бях уведомен миналата седмица, беше пуснат до вас.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини