ФорумОбсъждане на жалбиRant Casino забавя тегленията

Rant Casino забавя тегленията

преди 2 години от Johannes388
|
2401 преглеждания 3 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте на всички, дългогодишен играч тук никога не е имал проблеми, но сега имам проблем с Rant Casino. Опитах се да изтегля средствата си и те ми изпратиха SOW заявка. Така че изпратих целия документ и сега те поискаха още документи, така че изпратих още документи. Но те задържат моите тегления поради проверката на SOW, това дори законно ли е? Мога ли да направя нещо, за да ускоря нещата? Просто искам да се наслаждавам на печалбите си.

Автоматичен превод:
Johannes388
преди 2 години

Здравей.

Доколкото разбирам, това SOW искане е процедура за проверка на акаунт, нали? Ако е така, съжалявам, но това не може да бъде избегнато, трябва да преминете тази проверка и да, вашият акаунт може да бъде блокиран по време на тази проверка, докато не приключи. Законно е, освен това се прилага от закона, така че казиното просто трябва да го направи.

Предлагам ви да проверите нашия раздел с ръководство, видео ръководството, за да бъдем по-конкретни, можете да започнете от 2:00 таймера:

https://casino.guru/introduction-to-online-casinos

file

Ако желаете наистина да се образовате по тази тема, преминете през нашия безплатен курс, наречен "iGaming Customer Support Essentials". Можете да се възползвате от него, дори ако не се интересувате да работите като поддръжка на казино 🙂:

https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials

Отидете на раздел номер 02 - Най-често срещаните теми и запитвания:

Процес на регистрация: Лична информация и ограничени държави

Депозити и тегления: Поддържани методи на плащане

и накрая:

Проверка на акаунт и KYC (Опознайте своя клиент)

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, права си, SOW проверката е проверка, че средствата, които използваш за залагане, са законни/чисти. Не ме разбирайте погрешно, разбира се, нямам никакви проблеми с това! Но просто начинът, по който се случва, ме дразни. Защо да искам SOW заявка само когато искам да изтегля, а не когато депозирам пари?? За мен това изглежда начин за забавяне на изплащанията, надявайки се играчът да изиграе печалбите си. Но изпращам всичко, което поискаха, така че ще видим какво ще стане.

Автоматичен превод:
Johannes388
преди 2 години

Здравейте,

Не бих се осмелил да подозирам нещо нередно, но казината трябва да го докажат, за да обработят тегления.

Това е много добър въпрос. И отговорът е доста прост и практичен, бих казал.

1) Защото не всеки играч, който депозира, печели достатъчно, за да задейства заявката за теглене. Всъщност това е причината, поради която проверката на сметката се задейства най-вече чрез теглене, а не чрез депозит.

2) И второто нещо е, че когато някой реши да играе в казиното, казиното няма да забави играча с никаква проверка. Мога да си представя, че всички ще бъдем доста ядосани, ако го направят. „Моля, изчакайте 72 часа за пълна проверка на акаунта, за да можете да играете..." 🙂

Освен това, създавайки акаунт, ние всички се съгласяваме с всички Правила и условия на първо място, така че от нас зависи да предоставим пълна и вярна информация, когато поискаме теглене.

Ако можете да се придържате към правилата, мисля, че всички тези неща са горе-долу добре.

Проблемът започва с ефективното самоизключване, но това е съвсем различна история.


Да се надяваме, че проверката ще бъде направена скоро 🤞



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини