ФорумОбсъждане на жалбиRaging Bull Slots и теглене на биткойни!!??

Raging Bull Slots и теглене на биткойни!!??

преди 1 година от CELTIC502
|
4061 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Каква е сделката с това, че не разбират смисъла на депозирането и тегленето на биткойни!

Други казина Получавам печалбите си също толкова бързо, колкото и депозита.

Автоматичен превод:
CELTIC502
преди 1 година

Той там.

Предполагам, че трябва да има какво да се каже за това, питали ли сте някога казиното? Най-общо казано, най-обичайният „причинител на проблеми" е процесът KYC, но това е просто предположение, тъй като в публикацията ви липсват повече подробности.

Едно нещо ме притеснява най-много в този момент - според нашия преглед, казиното е затворено:

https://casino.guru/raging-bull-casino-review-1

Можете ли да се свържете с чата на живо или да играете игри, може би?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка!

Е, аз съм нов в guru и използвах сайта им за включване и изключване от година и очевидно не съм проверил поради предположения. И двамата виждаме до къде ме доведе..

Ами пожелайте ми успех и благодаря

Автоматичен превод:
CELTIC502
преди 1 година

Хей!

Стискам палци, това е сигурно. И така, как изглежда сега, всеки наличен чат агент, активна поддръжка, може би? Мразя да виждам такива краища, затова предлагам да подадете жалба поне - човек никога не знае.

По-добре да опиташ нещо, а?

В случай, че смятате, че жалбата си заслужава, ето ви:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ами чатът е наличен и те отговарят. Но, разбира се, получавам обичайното .."След като бъде разгледано от отдела, след това още 7 до 10 дни за изплащане." Разбира се, имаше старото „Ескалирах заявката за изплащане" и я поисках на 24-ти миналия месец.

Ще им дам още един час и ще попитам за това чрез чат и ако отговорът е същият на въпросите ми, както преди. Тогава ще подам жалба.

Ще ви уведомя скоро за резултатите.

Благодаря Радка, бъди благословена!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, направих преглед на казиното и то не успя, но предпочетох Planet7, сега, когато са собственост на същата група, съгласен съм да остана на върха на обслужването на клиенти и да разбера защо е необходим KYC. Това теглене на биткойни ли беше? ако това е така? на моя сайт успях да намеря тази информация за тегления

„Има четири налични метода на изплащане: чек по пощата, банков превод, банков превод и Neteller. В момента жителите на САЩ могат да използват чек по пощата само. С изключение на тегления, направени чрез Neteller, всички други опции могат да бъдат предмет до такса за обработка от $40 в зависимост от сумата за теглене." уведомете ме, ако не отговорят, ето моя преглед на сайта на planet7 и отново те са в една и съща група на собственост, ако си спомням

https://casino.guru/Planet-7-Casino-review

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Ами чатът е наличен и те отговарят. Но, разбира се, получавам обичайното .."След като бъде разгледано от отдела, след това още 7 до 10 дни за изплащане." Разбира се, имаше старото „Ескалирах заявката за изплащане" и я поисках на 24-ти миналия месец.

Ще им дам още един час и ще попитам за това чрез чат и ако отговорът е същият на въпросите ми, както преди. Тогава ще подам жалба.

Ще ви уведомя скоро за резултатите.

Благодаря Радка, бъди благословена!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам!

Без натиск – отделете време. Все още знаете мнението ми по този въпрос, обаждането зависи от вас. 🙂

Ще бъдем тук, ако имате нужда от нас (тръгвам в понеделник, но все пак не се колебайте да ни актуализирате тук, ще се свържа с вас скоро след това)

Бъдете здрави!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, събудих се днес и акаунтът ми е деактивиран, сега не мога да се обаждам или да говоря на живо и определено не мога да вляза.

Разбира се, не съм отговорил на никакви имейли и аз говорих с тях, както казах, че ще го направя, и станах умен чрез чат. Кажете, че казахме „дайте му 5 до 10 дни". Казах.. Направих, вече е 5-ти ден! Amd стана тази сутрин и бам не може да влезе. file

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

Подадох жалба

Автоматичен превод:
CELTIC502
преди 1 година

Ако казаха да му дам 5 до 10 дни, тогава вероятно нямаше да дойда по-рано от 10 дни, за да бъда честен. Когато едно казино се затвори, това никога не е добър знак. Не съм сигурен какво се случва, но предполагам, че имат много проблеми и много неща, с които трябва да се справят. Може да нямат намерение да ви измамят, но може да са изключително заети в момента. Мога да си представя, че в момента получават много въпроси и искания от своите клиенти. Те трябва да бъдат наводнени.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Възможно е просто да съм минал през няколко лоши казина и това да те върне в онзи ужасен начин на мислене.

Автоматичен превод:
CELTIC502
преди 1 година

Здравейте!

Според последните събития смятам, че наистина ще отнеме известно време. Даниел е прав, когато казва, че едно почти затворено казино трябва да бъде залято от заявки. Само ако знаех, че е пред затваряне...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Познавам и мен, и вас двамата .. Определено не бих направил никакви депозити...

Автоматичен превод:
CELTIC502
преди 1 година

Сигурен съм, че веднага ще ви разубеди да депозирате там.

Вашата жалба обаче чака да бъде актуализирана и Петронела ще оцени отговорите на нейните въпроси.

Мислите ли, че би било възможно да я актуализирате, за да се опита да ви помогне?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря за побутването Джаро!

Беше натоварена седмица тук.

Отговорих на Петронела.

Автоматичен превод:
CELTIC502
преди 1 година

Всичко е наред, просто се опитвах да помогна. Видях, че сте написали в жалбата си, че сте говорили с казиното чрез онлайн поддръжка и те са отговорили, че ще прегледат тегленето ви през следващите няколко дни.

Ако разберете нещо ново, можете ли да ни уведомите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Джаро, оценявам помощта ти и не взех нищо, освен че ми помагаш.

Благодаря ти !

Автоматичен превод:
CELTIC502
преди 1 година

Здравей!

Както виждам в жалбата, се е стигнало до момента, в който казиното е адресирано да даде обяснение. Добре, нямам търпение да го видя, честно казано. Надяваме се, че ще стигнем до някъде достатъчно скоро. 🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ами чрез тяхната онлайн поддръжка те казват, че е одобрен днес! Стискаме палци 🤞

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
CELTIC502
преди 1 година

перфектен Така че, ако получите средствата си, не се колебайте да ни кажете, за да можем да ви поздравим.

Както и да е, ако успеете, би било също така хубаво да уведомите екипа за оплакване , че получавате плащане.

Би ли било възможно да се направи това тогава?

Късмет. 🙂✌🤞

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини