ФорумОбсъждане на жалбиПроверката на Bruce.bet и потвърждението на ID не работи!

Проверката на Bruce.bet и потвърждението на ID не работи!

преди 7 месеца от lillp1984
|
3840 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте ,


Имам печалба от над 5 хиляди в bruce.bet. Дни наред качвам документите и всеки път ми дават различна причина, която лека полека ме докарва до отчаяние! Или селфито не съвпада, или депозитът не се вижда, въпреки че всичко е документирано и съдействам, изпратих банково извлечение! Това е 4-ти път, когато изпращам всичко!! Моля, помогнете, никога не съм имал такъв проблем, бавно започвам да се притеснявам, че няма да получа изплащане!


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
lillp1984
преди 7 месеца

Постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип. Те със сигурност ще се опитат да ви помогнат с проблема ви в това казино, веднага след като изтече 14-дневният срок.

Проверихте ли формата на вашите документи, които сте изпратили до казиното? Питам това, защото в много случаи, когато казиното не приема документ, причината е, че той всъщност е в някакъв грешен формат. Моля, проверете го и ни уведомете, ние ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, разбира се, че проверих всичко, досега не съм получил отказ, да видим, разбира се, ще ви информирам веднага!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, за съжаление отново отхвърлен! Отново селфито с лична карта и отново трябва да направя снимка и потвърждението за депозит от Paysafe!; Виждам всичко за Paysafe и PayPal, бавно ми се изчерпват идеите какво друго да направя!

Автоматичен превод:
lillp1984
преди 7 месеца

здрасти За съжаление не ви дадоха никаква причина за отказа, прав ли съм? Единствената мисъл, която всъщност ми идва на ум, е, че е в грешен формат или с някакво ниско качество.🤷‍♀️ Моля, опитайте се да им сътрудничите, въпреки че мога да разбера, че сега наистина може да ви лази по нервите. Уверете се, че качеството е добро и се надявам следващия път да дойдете с повече положителни новини за нас. 🤞 Дръжте ни в течение със сигурност.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, вече получих ясна декларация, че всички останали документи са приети досега, с изключение на това, че трябва да изпратя потвърждението за депозита в Paysafe, извлечение с това разбито и трябва да изпратя друго селфи с картата си за разрешение за пребиваване ! Според мен качеството е високо, снимано от всички ъгли и варианти! Сега просто трябва да чакам? Въпросът ми е какво се случва през тези 14 дни, които трябва да чакам? Наистина бих искал да имам печалбите си, а не да изчезнат от сметката, в която съм играл... Съдействам, доколкото мога, но наистина отнема много време.



Най-добри пожелания 😁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Опитахте ли да говорите директно с отдела за обслужване на клиенти? Това може да помогне по-бързо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, вече го направих... днес изпратих всичко отново според инструкциите и ще чакам 48 часа... какъв отговор получавам тогава

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, вече получих ясна декларация, че всички останали документи са приети досега, с изключение на това, че трябва да изпратя потвърждението за депозита в Paysafe, извлечение с това разбито и трябва да изпратя друго селфи с картата си за разрешение за пребиваване ! Според мен качеството е високо, снимано от всички ъгли и варианти! Сега просто трябва да чакам? Въпросът ми е какво се случва през тези 14 дни, които трябва да чакам? Наистина бих искал да имам печалбите си, а не да изчезнат от сметката, в която съм играл... Съдействам, доколкото мога, но наистина отнема много време.



Най-добри пожелания 😁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Разбирам, че тук сте някак си болничен и че искате парите си веднага. Е, кой не би искал, нали? Понякога процесът на теглене може да стане по-сложен, както можете да видите във вашия случай. Нашият екип за оплаквания не е в състояние да се намеси преди изтичането на 14-дневния срок, така че наистина няма какво да правите, просто да изчакате, както казахте. Надявам се, че всички документи, които изпратихте, ще бъдат одобрени скоро и ще можете да получите парите си. Моля, уведомете ни за всичко относно това, ние ще изчакаме тук.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, днес пак отказан! Защото въпреки че писах на поддръжката и питах, както направих дните преди това!! Те искат метода на плащане Paysafe като PDF файл, а не разпечатан и сниман!! Бавно става дребнаво, въпреки че споменах дали това е достатъчно и ОК!?! Казаха, че както виждате, не е достатъчно! Така че сега го правим отново!! Този път току-що изпрати извлечението от Paysafe като PDF и изчака още 48 часа!!


Поздравления

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Опитахте ли да говорите директно с отдела за обслужване на клиенти? Това може да помогне по-бързо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

това е моята сметка!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не знам кой е този човек, който е написал, че това е негов акаунт!! Това не е вярно, иначе ще трябва да докладвам djtennek тук!! Това е моят акаунт от години!!

Автоматичен превод:
Tennekdj
преди 7 месеца

Какъв трябва да е вашият акаунт!!?? Ще внимавам, иначе ще трябва да подам жалба за разпространяване на лъжи и измами г-н DJ tennek!!

Автоматичен превод:
lillp1984
преди 7 месеца

абе, който може да чете е с предимство. както виждате, трябваше да направя втори акаунт, защото вече нямах достъп до моя акаунт. Както вероятно можете да разберете, аз съм Djtennek и tennekdj


Автоматичен превод:
Djtennek
преди 7 месеца

Съжалявам, защото вашата тема се появява в моята, където пиша това! Мислех, че става въпрос за моя работа!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, току-що забелязах по имейл, че не съм написал нищо тук и го проверих и открих, че някой е използвал моя акаунт


Автоматичен превод:
Djtennek
преди 7 месеца

Добре, съжалявам !! Помислих си, защото имам този проблем тук и ме попитаха за моя акаунт👍

Автоматичен превод:
lillp1984
преди 7 месеца

нулев проблем


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, днес пак отказан! Защото въпреки че писах на поддръжката и питах, както направих дните преди това!! Те искат метода на плащане Paysafe като PDF файл, а не разпечатан и сниман!! Бавно става дребнаво, въпреки че споменах дали това е достатъчно и ОК!?! Казаха, че както виждате, не е достатъчно! Така че сега го правим отново!! Този път току-що изпрати извлечението от Paysafe като PDF и изчака още 48 часа!!


Поздравления

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам, че получавате всичко това, но в този случай е доста обичайно, честно казано. Форматът .pdf всъщност е доста приятен в повечето казина, в който искат документите. Разбира се, аз със сигурност разбирам разочарованието ви, тъй като те биха могли да ви кажат това на първо място, нали? Изпрати ли вече документа? Очаквам актуализация от вас.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

това е моята сметка!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имате ли някакво обяснение за това, моля? Другият ви акаунт хакнат ли е или нещо подобно? Може би бихте искали да го докладвате? Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини