ФорумОбсъждане на жалбиПроверка регент игра

Проверка регент игра

преди 1 година от Katie95
|
2575 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Затруднявам се да проверя старите банкови данни за това, за да ми осигури голямо изплащане. Какво мога да направя

Автоматичен превод:
Katie95
преди 1 година

Здравейте,

какъв изглежда е проблемът, моля? Може ли да бъдеш по-точен?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих цялата документация, за да ме проверят. И те искат да бъдат проверени старите банкови данни. Изпратих имейл с тази информация от моята банка. Те не могат да използват имейла и искат писмо от моята банка. Днес имам чат на живо с моята банка, тъй като е Pockit и всичко е онлайн. Не могат да изпратят писмо с тази информация, така че не знам какво да правя по-нататък.

Автоматичен превод:
Katie95
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че казиното ви е поискало да предоставите банковото извлечение, доказващо транзакциите ви преди няколко месеца, прав ли съм?

Ако е така, проверете приложението си за онлайн банкиране и потърсете опцията за генериране на този списък с транзакции във формат .pdf.

Трябва да реши проблема.

Като алтернатива можете да бъдете помолени да го отпечатате и изпратите като сканиран или непроменен формат на снимка.

Опитайте се да го намерите и да ме уведомите, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко подредено. Изплатихте ми вчера 💋

Автоматичен превод:
Katie95
преди 1 година

Здравейте.

Страхотна новина! Честито! 👍

Благодаря ви много за вашата актуализация. Ще информирам нашия екип за оплаквания.

И така, колко време отне общо получаването на печалбите ви и какъв метод на плащане сте използвали?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини