Здравейте,
какъв изглежда е проблемът, моля? Може ли да бъдеш по-точен?
Hello,
what seems to be the problem, please? Can you be more specific?
Изпратих цялата документация, за да ме проверят. И те искат да бъдат проверени старите банкови данни. Изпратих имейл с тази информация от моята банка. Те не могат да използват имейла и искат писмо от моята банка. Днес имам чат на живо с моята банка, тъй като е Pockit и всичко е онлайн. Не могат да изпратят писмо с тази информация, така че не знам какво да правя по-нататък.
I have send all documentation for them to verify me. And they are asking for old bank details to be verified. I sent a email with this information on from my bank. They can’t use the email and want a letter from my bank. I have live chat with my bank today as it’s Pockit and all online. They can’t send a letter with this information on so I don’t know what to do next.
Здравейте,
Предполагам, че казиното ви е поискало да предоставите банковото извлечение, доказващо транзакциите ви преди няколко месеца, прав ли съм?
Ако е така, проверете приложението си за онлайн банкиране и потърсете опцията за генериране на този списък с транзакции във формат .pdf.
Трябва да реши проблема.
Като алтернатива можете да бъдете помолени да го отпечатате и изпратите като сканиран или непроменен формат на снимка.
Опитайте се да го намерите и да ме уведомите, моля.
Hello,
I'm guessing that the casino asked you to provide the bank statement proving your transactions a few months back, am I correct?
If so, check your online banking app and search for the option to generate this list of transactions in .pdf format.
It should solve the problem.
Alternatively, you can be asked to print it and send it as a scan or unaltered photo format.
Try to find it and let me know, please.
Здравейте.
Страхотна новина! Честито! 👍
Благодаря ви много за вашата актуализация. Ще информирам нашия екип за оплаквания.
И така, колко време отне общо получаването на печалбите ви и какъв метод на плащане сте използвали?
Hello.
Great news! Congratulations! 👍
Thank you very much for your update. I will inform our Complaint Team.
So, how long did it take in total to receive your winnings please and what payment method did you use?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.