НачалоФорумОбсъждане на жалбиПроверка по акаунт

Проверка по акаунт

 от barkernina015
|
664 преглеждания 4 отговора |
|

Имам проблеми с потвърждението си, имам много пари за теглене и изглежда не мога да го направя Изпратих потвърждение на адреса и паспорта си и не чувам нищо Току-що потвърдих мобилния си номер вчера колко време ще отнеме изминалите седмици

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Възможно е документите, които сте качили, да не са подходящи за проверка. Веднъж имах същия проблем, но се свързах с поддръжката на клиенти и те ми помогнаха с това, което трябва да се качи.


Така че моето предложение е да се свържете с поддръжката на клиенти за помощ.

Автоматичен превод:
JoakBu

Как да се свържа с обслужване на клиенти

Автоматичен превод:

Как да се свържа с обслужване на клиенти

Автоматичен превод:

Имам проблеми с потвърждението си, имам много пари за теглене и изглежда не мога да го направя Изпратих потвърждение на адреса и паспорта си и не чувам нищо Току-що потвърдих мобилния си номер вчера колко време ще отнеме изминалите седмици

Автоматичен превод:

Бихте ли могли първо да ни кажете, моля, в кое казино имате този проблем?

Има ли наличен чат на живо?

Ако не, някъде на уебсайта им трябва да има начин да се свържете с тях. Моля, уведомете ни каква е ситуацията сега и предоставете повече подробности, за да се надяваме, че можем да помогнем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини