ФорумОбсъждане на жалбиПроверка на Hitnspin Casino

Проверка на Hitnspin Casino

преди 1 месец от bigtraxxas28
|
515 преглеждания 1 отговор |
|
преди 1 месец

Така че се регистрирах там и след като играх там почти година, спечелих нещо. Сега трябва да верифицирам акаунта си там и от там ми идва проблема. Сметката, която използвах за внасяне на пари там, беше закрита, защото смених банката. Когато поисках банково извлечение, банката ми изпрати имейл, че сметката е затворена и вече нямам достъп до нея и писа до казиното за транзакции. Писах на казиното няколко пъти, обяснявайки, че след това съм променил акаунтите и вече нямам достъп до стария си акаунт. Първо ми поискаха доказателство, че сметката е затворена, което също предоставих, а часове по-късно, когато отново писах на поддръжката, те настояха за банково извлечение и трябваше да го обяснявам отново и отново. Никъде не стигам. какво трябва да направя

Автоматичен превод:
bigtraxxas28
преди 1 месец

Така че правилно ли разбирам, че това е единствената причина акаунтът ви да не бъде потвърден, нали?

Колко дълго обаче продължава това?

Нашият екип за оплаквания всъщност може да се опита да се свърже с казиното във връзка с вас и да помогне за разрешаването на този проблем, ако желаете.

Просто подайте жалба тук и ще разгледаме ситуацията заедно.

Следвайте тази връзка, за да го направите.

Ако има нещо, с което можем да ви помогнем, докато подавате жалба, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини