ФорумОбсъждане на жалбиПроверка на акаунт в Ninecasino

Проверка на акаунт в Ninecasino

преди 6 месеца от miguelgarciadelrio23
|
1176 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

Спечелих €4500 преди проверката. Бих искал да знам дали на някого се е случвало същото. Моят акаунт е на името на моята приятелка, но има моя имейл и банковата ми сметка при първия депозит и сега ми създава проблеми.

Автоматичен превод:
miguelgarciadelrio23
преди 6 месеца

Страхувам се, че това ще ви създаде проблеми в почти всяко казино, тъй като използването на методи за депозит за регистриране под друго име, различно от акаунта в казиното, е строго забранено почти навсякъде. От гледна точка на казиното вие нямате акаунт там, но приятелката ви има. Защо не се регистрираш под собственото си име?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 6 месеца

Банковата сметка е моя и имейл адреса, но името на сметката е нейно, защото вече имам сметка и не помня, да видим сметката, от която депозираме парите, е на мое име и тя е вторият собственик . , Благодаря ти

Автоматичен превод:
miguelgarciadelrio23
преди 6 месеца

Ако вече имате акаунт там, страхувам се, че ще анулират печалбите и ще забранят акаунта ви поради причината „няколко акаунта". Поне това биха направили повечето казина 😕

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам редица проблеми по отношение на теглене от казино MadSlots. Те са поискали толкова много документи с нова заявка всеки път, когато се свържа с тях. Сега се стигна дотам, че за да изтегля трябва да предоставя документ за самоличност. По време на разговори обясних, че и паспортът, и шофьорската ми книжка са изтекли и какви алтернативни опции има, например номер на национална застраховка, писмо от местните власти, писмо от HMRC или Gov.uk, всички от които те не са готови приемам. Разходите за подновяване на моя паспорт или шофьорска книжка са такива, които не мога да направя. Мога ли да направя нещо в тази ситуация?

Автоматичен превод:
shoshie777
преди 5 месеца

Здравейте. Не искам да бъда груб, но проверихте ли какви документи са посочени в правилата? Бих започнал от там. Ако играете в казино, без да сте подготвили тези два документа, трябва да сте проверили правилата или да попитате чата предварително, за да избегнете напълно тази ситуация. 🙏

7,4 „Такива проверки могат например да включват копия на паспорт на играч, национална лична карта, копия на сметки за комунални услуги на играч и/или копия на дебитни/кредитни карти, използвани за депозиране."

Съгласен съм, че казиното трябва да направи всичко, за да ви провери без ненужни проблеми, от друга страна, някои процедури са лепкави, дадени от лиценза.

Ако не греша, в единствените ви налични документи липсва снимката, прав ли съм, моля?

Това също може да е проблемът. Въпреки това, казиното може да ви помоли да се подложите на обаждането за проверка, ако не е сигурно относно вашите документи.

Е, ако смятате, че имате нужда от помощ, изпратете безплатна жалба ( https://casino.guru/complaints/create ) и нашият специалист ще разгледа по-отблизо.

как звучи това


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини