ФорумОбсъждане на жалбиПроверете информацията за акаунта поради невъзможност за осребряване

Проверете информацията за акаунта поради невъзможност за осребряване

преди 7 месеца от shantellcoleman03
|
1581 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

За кого може да се отнася, трябва да проверя. Моят акаунт и да получа потвърждение кой съм, за да осребря, но го направих с моя id. получих имейл за потвърждение, така че изпратих информация за това и това беше преди дни без имейли за връщане, но автоматизирана система, всичко, което казвам, че не е проблем те да получат парите ви, те не трябва да потвърждават това, така че защо е проблемът когато приключих, изпратих

Автоматичен превод:
shantellcoleman03
преди 7 месеца

Мога ли да попитам в кое казино имате такъв проблем, моля? Не можем да ви помогнем, ако не предоставите повече информация. Моля, опитайте се да бъдете по-конкретни. 🙏 Свързано ли е с другата ваша публикация , може би?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини