ФорумОбсъждане на жалбиПрофилът с дезактивирано запалване след печалба от джакпот от $ 170 000

Профилът с дезактивирано запалване след печалба от джакпот от $ 170 000

преди 4 години от Kgoods
|
7215 преглеждания 14 отговора |
|
преди 4 години

Преди 5 дни спечелих джакпот от 170 000 долара, играейки 777 в казино Ignition.


Един час или по-късно бях заключен от профила си.


Никога не съм имал проблеми с акаунта преди това - когато губех.


Оттогава не мога да имам достъп до акаунта си въпреки многократните опити с поддръжка.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Това звучи лудо! Така че, ако го разбирам правилно, няколко пъти се свързахте с поддръжката, но те просто не отговарят? Трябва да помислите за откриване на билет за оплакване на нашия уебсайт:


https://casino.guru/complaints



Според това, което чета в ревюто на казиното, те работят без официален лиценз. Играта в тези видове казина според мен винаги е рискована.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Те отговарят, но никога не адресират проблема. Казват ми, че трябва да говоря с финансовите услуги по телефона, финансовите услуги ми казват да се свързвам с чат, както чат, така и състояние на имейл отговор, което трябва да говоря с някого. Не мога да получа телефонен номер и просто ми обещаха, че ще звънят в рамките на 48 часа.

Автоматичен превод:
Kgoods
преди 4 години

Тогава ви предлагам да изчакате. Можете да очаквате обаждане за потвърждение от тях. Ако искате да сте по-безопасни, съветвам ви да запишете обаждането. Спомням си, че имахме случай, в който казино не искаше да изплаща печалбата, твърдейки, че това е така, защото клиентът не успя да се обади за потвърждение, но също така казаха, че не могат да ни предоставят записа поради „технически проблеми". ..

Вероятно ще ви попитат за подробности за вашия акаунт, за да сте сигурни, че сте вие. Това означава подробности за използваните методи за плащане, игри, които сте играли и т.н.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

О, нека ви кажа веднага ... ти наистина не спечели 170 000 $ ...

Запалването е измама, можете да го google тонове хора казват, че са измамени ... също както Даниел каза, че нямат лиценз, така че наистина не може да направи нищо официално от тази страна.

www.gamblingcommission.gov.uk

или някаква друга ЦРУ или някакви разследващи сайтове, които правят хазартни измами ... има още нещо, което просто забравих, опитайте го google

Но, за парите, u никога няма да видите и стотинка.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Четох смесени отзиви. Не ми беше казано, че няма да ми се плаща, просто не мога да помогна на никого да активира акаунта.

Ако това е измама, тогава ще предприема юридически действия.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Започвам да си мисля, че сте правилен инферно. Въз основа на моя опит с обслужването на клиентите, не изглежда, че ще имам достъп до средствата си.

Автоматичен превод:
Kgoods
преди 4 години

Казах ти...


Автоматичен превод:
преди 4 години

Да, много жалко. Онлайн казината са твърде добри, за да бъдат истина.

За да бъда откровен, ще бъда облекчен да не се налага повече да се занимавам с тях.

Спечелването на джакпот се оказа най-ужасното изживяване досега.

Автоматичен превод:
Kgoods
преди 4 години

Създали ли сте оплакването, както ви препоръчах? https://casino.guru/complaints

Не се опитвам да твърдя, че ще получите парите, но определено можем да направим всичко възможно да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Казино за запалване изпрати имейл днес, че молбата ми за отказ от преди 21 дни беше отхвърлена.

Без обяснение, както обикновено.

Автоматичен превод:
Kgoods
преди 3 години

Йо миналата седмица спечелих като 6k и акаунтите ми бяха деактивирани. Има ли новини във вашата ситуация?

Автоматичен превод:
nooch55
преди 2 години

Получихте плащане в края

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте преди няколко месеца спечелих и успях да изтегля 9500$ няколко седмици по-късно спечелих отново и се опитах да тегля 5000, изведнъж деактивираха акаунта ми и не само акаунта ми, но и акаунта на сестра ми, която беше препоръчала мен и майка ми в laws акаунт, който препоръчахме, както и те откриха проблем с множество акаунти. никой от нас не живее заедно и сме похарчили буквално хиляди, за да играем. Влизах и излизах от болницата и сестра ми ме посещаваше и ние играехме на нашите телефони, това ме поддържаше разумен, докато бях болен, предоставихме цялата си идентификация, независимо те биха могли да искат, аз бях готов да направя абсолютно всичко, както и сестра ми и свекърва ми, след много дълго време те казаха, че не ми връщат акаунта. Бях по-разстроен от това, че не мога да се разсейвам, докато съм в болницата, отколкото от парите. Превъртете напред няколко месеца и те отново активираха акаунта на сестрите ми [тя е тази, която ме препоръча] и казаха, че тя вече не е била на глас да изпраща реферали, но й е върнат акаунта, въпреки че оставащите й няколко долара все още са там. Моят обаче все още е деактивиран с над 5000 седнали вътре. Не разбирам как само седмици преди да прескочих всичките им верификации, апсори и др. и ми позволиха да изтегля 9500 след това следващия път, когато спечеля, те правят това! Когато казвам, че всеки от нас е депозирал хиляди и хиляди, имам предвид хиляди, 9500 и 5000 дори не ме уравновесяват, това просто прекъсва дори това, което бях похарчил в депозити, мога ли да накарам отново да активирам моя като този на сестра ми. Тя не направи нищо, освен произволно отиде на сайта и той я върна със съобщение, което казваше, че няма повече реферали на глас. Моля помогнете

Автоматичен превод:
Socalamodio
преди 2 години

Здравейте,

честно казано, за мен изглежда, че наистина сте нарушили правилата и условията - множество акаунти и може би правилото за "едно и също домакинство". Винаги информирайте казиното за факта, че вашето семейство играе в същото казино - предварително, ако е възможно.

И двете правила са много често срещани и трябва да предпазят казиното от злоупотреби с бонуси.

Бихте ли написали кога са регистрирани всички акаунти и кой и кога е взимал бонуси?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини