Здравейте, честно казано, не е вярно, че проверката обикновено отнема няколко часа или 1 ден. Особено не сега по това време на Корона, когато много хора работят от вкъщи или са в карантина, а в казината липсва персонал.
Да, има моменти, когато поддръжката има време да ви потвърди, докато чакате в чат, но понякога те имат стотици документи на опашката.
Ако не сте потвърдени в рамките на 5 работни дни, тогава ще започна да се притеснявам. Разбирам, че се притеснявате да не загубите останалите си 2k. Никога не съм играл в казино Wolfy, но може би е възможно да зададете там ограничение на загубите, така че това да е решението, за да сте сигурни, че няма да го загубите. Ако опцията не е налице, тогава има друга опция от старото училище: можете да намерите някой, на когото имате доверие, да го помолите да промени паролата на уебсайта вместо вас, за да нямате достъп до него. Човекът ще ви каже паролата, след като получите имейл, потвърждаващ вашата проверка.
Последната опция е да поискате от поддръжката на клиентите самоизключване. Да предположим, че можете да затворите акаунта си за една седмица.
Hi, honestly, it's not true that the verification usually takes few hours or 1 day. Especially not now during this Corona time, when many people work from home or they're in quarantine and casinos are short on staff.
Yes, there are moments when the support has time to verify you while you're waiting on a chat, but sometimes, they have hundreds of documents in the queue.
If you're not verified during 5 business days, then I'd start being worried. I understand that you're worried about losing your remaining 2k. I've never played in Wolfy casino, but maybe it's possible to set there a loss limit so that might be the solution to make sure that you won't lose it. If the option isn't there, then there's another old-school option: you can find someone you trust, ask him to change the password on the website for you so you won't be able to access it. The person will tell you the password once you get an email confirming your verification.
The last option is to ask the customer support for self-exclusion. Let's say you could close your account for a week.
Автоматичен превод: