ФорумОбсъждане на жалбиПродължителност на проверката!

Продължителност на проверката!

преди 3 години от Dami92
|
3672 преглеждания 8 отговора |
|
преди 3 години

Най-добрите онлайн казина се отличават с бонуси и изплащания. Шансовете в топ казино са просто по-добри, отколкото в казино, което е малко по-малко или има малко по-ограничен диапазон. В топ казината шансовете за печалба не са непременно по-големи, но можете да залагате по повече различни начини.

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Dami92
преди 3 години

Здравейте, честно казано, не е вярно, че проверката обикновено отнема няколко часа или 1 ден. Особено не сега по това време на Корона, когато много хора работят от вкъщи или са в карантина, а в казината липсва персонал.

Да, има моменти, когато поддръжката има време да ви потвърди, докато чакате в чат, но понякога те имат стотици документи на опашката.

Ако не сте потвърдени в рамките на 5 работни дни, тогава ще започна да се притеснявам. Разбирам, че се притеснявате да не загубите останалите си 2k. Никога не съм играл в казино Wolfy, но може би е възможно да зададете там ограничение на загубите, така че това да е решението, за да сте сигурни, че няма да го загубите. Ако опцията не е налице, тогава има друга опция от старото училище: можете да намерите някой, на когото имате доверие, да го помолите да промени паролата на уебсайта вместо вас, за да нямате достъп до него. Човекът ще ви каже паролата, след като получите имейл, потвърждаващ вашата проверка.

Последната опция е да поискате от поддръжката на клиентите самоизключване. Да предположим, че можете да затворите акаунта си за една седмица.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей!

Само за да ви уведомим, акаунтът ви е потвърден днес с известно закъснение поради почивните дни и националния празник. Сега ще пристъпим към оттеглянето ви, тъй като сте били информирани по имейл. Обикновено сметките се проверяват до 12 часа през работните дни, ако документацията е пълна, а през почивните дни може да отнеме малко повече време.

Извинение за причиненото неудобство и най-добри пожелания!

Автоматичен превод:
Dami92
преди 3 години

Какво имаш предвид? Не сте ли потвърдени сега? Говорих с представителя на казиното и той каза, че акаунтът ви е потвърден вчера.

Автоматичен превод:
Dami92
преди 3 години

Говорих с представителя на казиното и вярвам, че вече сте успели да го разрешите с тях. Изглежда, че са имали някои проблеми с един от доставчиците си на плащания.

Автоматичен превод:
opphawks
преди 3 години

здравей в кое казино играеш? Имам повече проблеми с големите казина, отколкото с по-малките, е моят опит.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Играя Instantpay и Fastpay. Те се изплащат много бързо.

Автоматичен превод:
преди 3 години

https://youtu.be/6oRvHDsu3u8

Автоматичен превод:
sardapoor
преди 3 години

Какво е? Защо го публикувахте тук?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини