ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с тегленето - BetOnUSA/Oddsmaker

Проблеми с тегленето - BetOnUSA/Oddsmaker

преди 1 седмица от BlindedFairy
|
258 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 седмица

Всяка помощ или насоки ще бъдат много оценени, тъй като това беше ужасно преживяване.


Поисках теглене на $3K от BetOnUSA преди месец. Те рекламират своето време за обработка на биткойн да бъде 3-5 дни, а техните правила и условия казват, че парите трябва да бъдат изпратени в рамките на 7 дни на играча. Няма причина това да се отлага; Изпратих им цялата документация, която поискаха, когато за първи път поисках теглене. В този момент се свързвам няколко пъти на ден и просто получавам общи или стандартни отговори (т.е. нашият процесор все още не ни е дал актуализация). Имам отчаяна нужда да получа тези средства. Някакъв план за действие, който някой би предложил? Други книги, на които съм играл, ми носят парите в рамките на ден или два. много благодаря

Автоматичен превод:
BlindedFairy
преди 1 седмица

Здравейте, не намерих това казино в нашата система, бихте ли споделили URL адреса? Когато им изпратихте документите, също ли се верифицирахте успешно или още не? Виждам, че продължават да ви дават един и същ отговор, но ако нямат актуализация, очевидно няма какво да ви кажат.

Но да чакам един месец би било твърде много за мен. Не знам дали може да се направи нещо, но определено бих се опитал да подам жалба на тези връзки, ако това бяха спортни залагания, каквито чувствам.

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Кажете ми дали успеете да получите парите или как се разви ситуацията.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

благодаря Уебсайтът е Betonusa.ag и вярвам, че са собственост на Oddsmaker.


Да, потвърдиха, че са получили документите и сега просто кажете, че тегленето предстои да бъде обработено от процесора. Казват, че продължават да проверяват процесора, но все още нямат актуализация от тях. Парите са спечелени главно чрез казиното.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
BlindedFairy
преди 1 седмица

Страхотно, нашият екип ще направи преглед, откакто им дадох казиното.

Забелязах, че казвате, че сте спечелили главно в казиното, така че ако парите ви не дойдат в рамките на 14 дни, които даваме на казината да разрешат проблема, можете да подадете жалба до нас и ние ще се опитаме да го разгледаме.

Така че ще видим какво ще се случи по-нататък и ако чуете нещо, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Добре, благодаря, ще ви уведомя, ако не го получа през следващите 14 дни.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини