ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с тегленето.

Проблеми с тегленето.

преди 2 години от Potter86
|
3978 преглеждания 6 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте всички, всеки орган е имал работа с loot casino. ? Имам право да се занимавам с тях. Депозирах .и спечелих И имах £3000 в моята заплата, не получих бонус. Изпратих всички документи, които те поискаха, ако акаунтът ми е потвърден, но сега loot casino деактивира моята касиера и моите игри и те не отговориха на нито един имейл, който съм им изпратил. Шокираща услуга, ако съм честен, ще бъде оценена всякаква помощ?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Potter86
преди 2 години

Добре, че си подал жалбата. Трябва да кажа, че казиното има добра репутация и само една отхвърлена жалба освен вашата. Мисля, че има голям шанс да си сътрудничат, мисля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Надявам се . Както съм направил всичко по книгата. Разочароващо, че няма чат на живо. И нямах нито един имейл обратно 😒

Автоматичен превод:
Potter86
преди 2 години

Виждам, че чатът на живо е доста често срещана функция в света на онлайн хазарта, така че се чувства малко странно, когато липсва, бих казал. Виждам, че Loot Casino е по-малко онлайн казино по отношение на приходите. Може да е причината.

Както и да е, моля, дайте време на екипа по жалбите да проучи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да просто чакам там отговор. От годишния екип по моя жалба

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ultracasino3 спечелих там 200 000 полски злоти, те вече са в сметката ми, подадох им всички документи, паспорт, потвърждение на адрес, потвърждение на дохода ми, банково извлечение, снимка, карти и т.н.

Но не мога да изтегля средства, казва, че банката ви не приема плащания.... Може би някой се е сблъсквал с това и знае

И може би някой ще купи сметката ми с документи на половин цена

Обадете се на +48792268116






Автоматичен превод:
ivanitskiyillia
преди 1 година

Наречете ме параноик, но не мога честно да реша дали търсите помощ или просто се опитвате по някакъв начин да продадете акаунта си.

Ще започна с първата част: Вашият акаунт напълно ли е потвърден вече? Изглежда така и това е добре. В такава ситуация най-добрият вариант е да изтеглите парите, като използвате друга опция за плащане. Може би сте се опитвали да предложите това на казината? Консултирали ли сте вашите проблеми с поддръжката?

Със сигурност бих го направил.

От друга страна, не бих предложил (никога повече) продажба на акаунт. Това е измамна практика.

Освен това, това казино изглежда непознато, бихте ли споделили връзката му? Това би било полезно.



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини