ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с теглене на Bets24

Проблеми с теглене на Bets24

преди 4 седмици от juliobit8
|
732 преглеждания 7 отговора |
|
преди 4 седмици

здравей

Някой успял ли е да изтегли средства от казино bets24?


Моят акаунт е потвърден. Депозирал съм общо 950 евро с две виза карти (и двете верифицирани). Опитвам се да изтегля 600 евро от много дни и молбите ми се отхвърлят отново и отново.

Чатът ми казва, че не знаят причината и ме моли да напиша имейл, който никога не получава отговор.

file

Автоматичен превод:
juliobit8
преди 4 седмици

здравей

Вярвам, че това трябва да е наистина разочароващо, така че, моля, опитайте се да останете и нашият екип за оплаквания ще се опита да разреши проблема с това казино възможно най-скоро.

Прегледах вашата жалба , където Кубо всъщност чака отговора от казиното, така че се надявам скоро да се свържат с нас.

Някак си е сложно, както виждам, когато прочетох цялата информация относно вашата жалба.

Мога ли само да помоля да се уверя, че разбирам напълно ситуацията, ако сте поискали тегленето, преди да поискате от казиното да затвори завинаги вашата сметка?🤔

Малко се изгубих там, знаете ли.

Ще изчакаме заедно отговора на казиното, за да може жалбата да се придвижи напред и скоро да се разреши.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравей Роми.

Благодаря ви за хубавите пожелания.


Времевата последователност беше следната.

Отворих акаунта си и депозирах 350 евро, които загубих, поисках окончателно затваряне поради пристрастяване към хазарта.


Сметката беше затворена, но няколко дни по-късно беше активирана отново и аз депозирах (600 евро по различни поводи).

С последния депозит имах късмет и успях да възстановя 600 евро (които сега не ми позволяват да изтегля)


Като се има предвид отношението, което казиното показва, мисля, че няма да им е лесно да обработят тегленето ми. Или не могат/не искат да плащат, или възнамеряват да отменят тегленията, докато не ги изиграя и не ги загубя.

Поздрави и благодарности

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
juliobit8
преди 4 седмици

Благодаря за обяснението на цялата ситуация.

Въпреки това все още не разбирам защо биха отворили акаунта ви, ако сте поискали окончателното закриване?🤷‍♀️

Сигурно ви е много трудно да преминете през всичко това и затова наистина се надявам, че нашият екип за оплаквания ще успее да разреши проблема бързо.🙏

Също така, имайте предвид, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей Роми.

Акаунтът беше активиран отново, защото го поисках, но все още не мисля, че трябваше да го направя, тъй като преди това съобщих за пристрастеността си към хазарта.


Възползвам се от това съобщение, за да информирам другите играчи, че Ninbet е част от същата група като Bets24 и че те могат да имат същите проблеми, които имах в Bets24.

Базирам това на факта, че дизайнът е същият, грешките при зареждане са същите, депозитите и тегленията са едни и същи, хората, които отговарят на чата на живо, са едни и същи (Джон, Стив и Мария).

Моята скромна препоръка е да не играете в нито един от тях, ТЕ НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:
juliobit8
преди 3 седмици

В този случай наистина се надявам, че казиното ще комуникира с нашия екип, за да разреши проблема скоро, въпреки че все още не са отговорили на вашата жалба.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Надявам се, макар че нямам много надежда. Техните думи в чата винаги са много учтиви, но действията им са на много ненадеждно казино (те не затварят акаунти на играчи с проблеми, не обработват тегления, няма отговор от имейла,...)

Автоматичен превод:
juliobit8
преди 3 седмици

Наистина съжалявам за цялата тази ситуация в това казино. За съжаление изглежда, че те изобщо не желаят да сътрудничат, както ви е информирал и вашият отговорник по жалби Kubo.

Нека изчакаме още няколко дни и да видим дали ще има някакво движение с вашия случай.

Моля, бъдете силни и ние ще изчакаме решението на всичко това с вас.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини