ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с проверката на HitNSpin

Проблеми с проверката на HitNSpin

преди 7 месеца от Lilith6666
|
1595 преглеждания 1 отговор |
|
преди 7 месеца

здрасти Имам проблеми с проверката на HitNSpin. В "доказателството за плащане" ми искат документация за банков превод (blik) от банката. От няколко дни се опитвам да им го пратя и не го приемат, въпреки че ясно се вижда, че плащането на остатъка е направено. Освен ако не означават първото плащане към баланса, а не например следващото?

Автоматичен превод:
Lilith6666
преди 7 месеца

Здравейте. Съжаляваме за проблема, който срещате в това казино. Обяснили ли са ви причината за неприемането на документа може би? Изпратено ли е в правилния формат? Обикновено казината изискват .pdf формат на тези документи, така че опитайте да проверите това и може би това ще бъде решението на проблема. Трябва да можете да поискате от вашата банка да получите месечното извлечение, където е показан депозитът в това казино, във формат .pdf, ако не получите този вид документи автоматично. Моля, уведомете ни за напредъка на вашата проверка.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини