ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с проверка на банкова карта

Проблеми с проверка на банкова карта

преди 2 години от kohlmannjk
|
3621 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Добро утро


Кой друг е имал такива преживявания с Locowin

че те не проверяват картата, въпреки че изтеглянето на документа е потвърдено по пощата, но се отнася за първата поща, където няма връзка за изтегляне на картата


Автоматичен превод:
kohlmannjk
преди 2 години

Здравейте,

Не съм сигурен, че разбирам правилно. Въпреки това може да се окаже, че проверката все още не е приключила. Може току-що да потвърдите, че сте качили всички документи, но те все още не са проверени. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 2 години

не, избутваха го с дни и ме препращаха към първата поща

но нямаше връзка за качване на документите

само във втория имейл имаше линк за качване

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че сега изглежда, че имате проблем дори да подадете тези документи, нали?

Е, имате имейла с връзката, бих го използвал и ще информирам казиното, че съм използвал връзката, която са ми изпратили чрез друг имейл, можете да добавите имейла с връзката към повторението.


Автоматичен превод:
преди 2 години

всичко се случи след 1 седмица, най-накрая приеха банковата ми карта и потвърдиха напълно акаунта ми

Сега все още чакам плащанията от 7800 евро от 25.08.2022 г. или 6600 от 25.08.2022 г. и 1200 от 29.08.2022 г.

Автоматичен превод:
kohlmannjk
преди 2 години

Здравейте,

това е добре! Една важна стъпка по-близо. Моля, имайте предвид, че може да отнеме известно време, за да продължите с всички тези плащания.

Моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да извършат плащането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, благодаря за отговора, ще изчакам и ще видя какво ще стане

особено ако се случи нещо се надявам

Автоматичен превод:
kohlmannjk
преди 2 години

Така би било най-добре.

Ако смятате, че нещо не е наред, просто отговорете тук.

Искам да съм сигурен, че ще е наред. 🙂

Моля, уведомете ме как се справяте.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вчера имах частичен успех, част от парите пристигнаха

ако всичко е там, разбира се, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
kohlmannjk
преди 2 години

Още една добра новина!

Сега мисля, че мога да кажа, че не е нужно да се притеснявате.🙂

Ще следя напредъка ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вчера имах частичен успех, част от парите пристигнаха

ако всичко е там, разбира се, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

как е положението, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини