ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с несправедливите тегления

Проблеми с несправедливите тегления

преди 9 месеца от matonga
|
3275 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца

Инициира теглене на $5000

след 72 часа - $5000 са обратно в сметката ми. Опитах се да тегля отново и отново забелязах, че максималното теглене беше поставено на $1000. Това не беше в правилата и условията

Това е нелепо и приемливо file

Автоматичен превод:
matonga
преди 9 месеца

Здравейте, прочетох за вашия проблем. Що се отнася до казиното, което анулира тегленето ви и ви позволява да теглите само 1000 вместо 5000, казаха ли ви защо? Питам дали казиното е обяснило дали има лимит за теглене.

Що се отнася до вашето теглене, даваме на казината 14 дни, за да разрешат този процес, така че все още не е твърде дълъг. Бихте ли ми казали как вървят нещата и дали сте успели да изтеглите 1000-те, които споменахте досега?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file неговият е техният отговор

VIP мениджърът изглежда не знае какво се случва. Което ми се стори странно


Не получих отговор от екипа по плащанията през последните 18 часа

Автоматичен превод:
matonga
преди 9 месеца

Това, което ми се стори интересно, е частта, която гласи:

„От друга страна, Правилата и условията за максимално теглене все още се прилагат, тъй като се отнасят до общата заявена сума в акаунт, а не до заявена сума."

Някой друг намира ли го за малко странно?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбирам, че те са много разстроени

Депозирах малка сума

трябва да е било по-малко от $50

Тези момчета не са глупави

това, което искате сега, е да ме разочаровате, за да мога да отменя тегленето и да го използвам отново, в крайна сметка без нищо

те са правили това много пъти

Ето защо никога не съм депозирал голяма сума при тях.

оттогава никой не отговори по отношение на ограниченията за максимални тегления - започнах теглене на $1000 x4 плюс $999 отделно

Знам, че ще върнат цялата сума и ще ме помолят вместо това да поискам да направя една сума от $4999

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Тегленията ми отново бяха отменени

без обяснение


максимални тегления обратно до $5000

отново


не знам какво следва


няма комуникация

Автоматичен превод:
matonga
преди 9 месеца

Определено не ми харесва накъде отива това; поне жалбата е все още отворена.

Да се надяваме, че индексът с ниска степен на сигурност на казиното няма да се отрази! 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file

Автоматичен превод:
matonga
преди 9 месеца

Поне все още поддържате връзка с агента. 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те използват техники за фрустрация

те искат да използвам отново парите и в крайна сметка да остана без нищо

това е уловката

Автоматичен превод:
matonga
преди 9 месеца

Честно казано, това е трудно за доказване, казиното винаги може да каже, че има забавяне. Въпреки че бих казал, че това мнение може да се счита за здравословно, за да запазите баланса си непокътнат.

Засега трябва да издържиш. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не е за първи път

Човекът, който прави това, е Maggie D или Blight E

Тези 2 работят по документи и плащания


Бях ограничен за Pokiez, тяхната дъщерна компания до максимум $1 на залог. Спечелих 9k за по-малко от 10 минути - депозит $30


Имах огромна победа на Pokiez

изглежда, че ми беше забранено да спечеля

Те също работят със златни поки. За това за един месец - спечелих близо 10 хиляди от бонус от $25

но максимумът, който ми беше позволено да тегля, беше $250.



печелех масово


Те не са проблем, ако спечеля и поискам по-малки суми

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
matonga
преди 9 месеца

Разбирам, но ще трябва да изчакаме жалбата и нейното разрешаване.

Мисля обаче, че ако успеете да изтеглите пари, по-добре не се връщайте към тази група казина, тъй като казвате, че сте били ограничени на дъщерния сайт.

Е, ще видим как ще се развие всичко. Ще ти стискам палци.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Започнах този процес на теглене преди Коледа

Мисля, че трябва да участваш

Не виждам друг начин

това има над 15 дни

Автоматичен превод:
matonga
преди 8 месеца

Тъй като имате оплакване , ние сме включени. Разследването обаче продължава и ще видим как ще се развие всичко. Стискам палци всичко да мине добре.

Ако имате някакви новини, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Те държат средствата ми

Подозирам, че нямат пари да ми платят.


Имам чувството, че щях да използвам повторно средствата и в крайна сметка да загубя


Печалбата ми е реална

вече е минало повече от 2 седмици

Автоматичен превод:
matonga
преди 8 месеца

Здравейте, разбирам, че това не е приятна ситуация. Предлагам обаче определено да не грабвате парите и да играете с тях и да оставите тегленето. Ако го отмените, може да отнеме още повече време.

Както и да е, все още ли общувате с казиното? Опитахте ли да попитате защо все още нямате парите си?

Въпреки това, тъй като жалбата е отворена, нашият екип все още се опитва да ви помогне, така че ще видим как ще е.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Кристина ще действа по него

Нека коригирам твърдението по-горе

Казах, че очакваха да отменя тегленията

Преди направих няколко грешки. Взех си поука.


този път ще се изненадат защо не отмених тегленията

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Каква помощ очаквам, когато получа същото отношение от вас, както и казиното

Изглежда не виждам спешен окончателен отговор от

Как мога да разбера по-добре защо моите тегления се проточиха от преди Коледа до днес

Автоматичен превод:
matonga
преди 8 месеца

В момента Кристина събира цялата необходима информация от вас в жалбата, за да може случаят да продължи напред и за да можем да се свържем с казиното, за да коментираме вашия случай. Трябва да имате малко търпение, защото нашият екип прави всичко възможно, за да ви помогне. Знам, че не е удобно да чакаш и да се чудиш къде си, когато казиното няма да ти каже нищо, но разследването все още продължава, така че ще видим как ще се развие всичко.

Възможно ли е това, моля?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини