ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с играта N1bet и suppchat

Проблеми с играта N1bet и suppchat

преди 2 години от neolein65
|
3382 преглеждания 6 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте скъпа игрална общност,

Снощи се регистрирахме в n1bet и направихме 2 депозита. Първото беше бързо история 😭. С втория депозит от 100, - проработи и стигнахме до около 200. Когато затворихме текущата игра Extra Chilli, за да търсим нова, започна. Екранът стана черен и пише „Hoppela нещо се обърка".

Тогава си помислихме добре "има проблем със сървъра, да видим утре".

Но днес пак беше същото и сутринта започнахме да си говорим с помощника. След безкрайни напред-назад и безкрайни изявления (понякога много противоречиви) те казаха „имаме технически проблем", моля, бъдете търпеливи. След това говорих с познати и създадох друг акаунт с всички, в които казиното отиде. Сега имаме баланс от 170,- и след това казахме на supp, че искаме да го изплатим, защото тук няма решение и бавно се чувстваме измамени.

Бяхме направили депозити чрез директна инструкция, т.е. чрез сметката..

Сега първо искаше лично копие (добре е), после актуална фактура или нещо подобно. (също добре)

След това искаха да имат файл, който да постави депозита от нашата сметка.. И това е мястото, където честно казано свършва, особено след като целият чат не беше близо до надежден.

Благодарен съм за съвет, иначе трябва да послужи само като информация.

Автоматичен превод:
neolein65
преди 2 години

Здравей,

позволете ми да подчертая, че никога не трябва да се опитвате да решавате проблем, като създавате втори или няколко акаунта.

Обикновено е строго забранено от казиното и всичките ви печалби могат да бъдат анулирани.

И така, казиното имаше технически проблем, какъв изглежда сега е проблемът, моля?

Не съм сигурен дали разбирам правилно този израз:

"файл, който поставя депозита от нашата сметка".

Смятам, че това е документ за потвърждение на банкова сметка и е нормално да предоставите дори историята на банковата си сметка, за да преминете проверката на сметката.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че тук искам да поясня, че това не е друг акаунт от същия човек, а акаунт за различен човек! И да, може да има технически проблеми от страна на оператора, НО ако поддръжката изтрива кеша с часове, cockies изтриват други браузъри и т.н., и т.н., и след това казва "о, имате технически проблем, просто опитайте отново в няколко часа" тогава това са глупости и не по-малко.

Автоматичен превод:
neolein65
преди 2 години

Е, все още може да създаде проблем.

Обикновено се допуска само един човек на домакинство, което означава, че има един и същ адрес и най-вероятно споделена интернет връзка.

Надявам се, че това не е вашият случай.

Искам само да се уверя, че няма да рискувате баланса си, защото не сте знаели тези правила. - това е всичко.

Както и да е, поддръжката трябва да бъде поне приятелска, но честно казано, те не могат да се справят с технически проблеми с игрите, това е част от доставчиците на игри.

Изминаха няколко часа, така че проблемът все още се лекува?

Можете ли да завършите проверката?


Автоматичен превод:
Wise01092388875
преди 1 година

Искам само да добавя, че в такива случаи казиното обикновено моли доставчика на играта да провери проблема и да направи изявление.

Така че по същество казиното също трябва да изчака. Понякога това е дълго време 🙁.

Надявам се скоро да свърши. 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здравей добър следобед Бих искал силно да предупредя срещу N1 казино / залог.


Забранен съм от оазис. И съм пристрастен към игрите.


Имах рецидив на Великден и внесох 100 евро. Бил пиян и безразсъден. Беше точно Великден.


Завися от тези пари и поисках от моята банка да извърши сторниране на плащане. А също и в казиното. Но всичко напразно. Четох, че това казино е незаконно в Германия. Както много други казина. За съжаление имам и 60 евро richprice и co.


За щастие изтриха или блокираха моите профили на играчи.


Ще направя всичко, за да си получа парите, в което се съмнявам.


Как можете да управлявате нещо, въпреки че хората са позволили да бъдат блокирани?



Автоматичен превод:
omibun6
преди 7 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за тази ситуация. За съжаление казиното трябва да бъде уведомено предварително за пристрастяване към хазарта, за да могат да блокират акаунта ви. Ако депозирате парите си, без те да знаят за вашия проблем с игрите, те няма да могат да направят нищо. Просто се надявам, че скоро ще можете да контролирате всичко това и ако смятате, че имате нужда от професионална помощ, мога да ви предложа да проверите този списък с някои помощни центрове, налични във вашата страна. Просто следвайте тази връзка , моля, за да го видите. Пожелавам ви късмет.🍀

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини