ФорумОбсъждане на жалбиПроблем със селекцията + блокиране

Проблем със селекцията + блокиране

преди 10 месеца от Daniela1104
|
1568 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

здрасти От 4 седмици безуспешно се опитвам да спечеля награда от казиното Casinobello.com. Считам ги за некоректни и търся помощта на омбудсман. Първият път чаках осем дни след подаване на заявка за теглене (2000 евро), тогава им писах, че все още не съм получил парите по сметката си, искаха извлечение от сметката, което им изпратих. отново бяха кредитирани в сметката на играча, че трябва да ги поискам отново (че има някакъв технически проблем). Влязох отново в селекцията, чаках 10 дни и отново нищо не дойде. Многократно след моите обаждания кредитираха сумата в сметката на играча и отново същият сценарий, че трябва да поискам теглене. Отново поисках теглене, просто въведох няколко евро по-малко (1500 евро) и използвах останалата сума в играта, а в сметката ми останаха още 300 евро. Но внезапно бях блокиран, докато играех. Веднага ги помолих за обяснение. Акаунтът ми беше верифициран в самото начало без никакви проблеми - никога не съм използвал никакви бонуси, нищо. Но до днес дори не съм платил парите и сметката ми е блокирана! И ми отговарят само по същия начин, по който ще ме информират! Е, нищо не става! Смятам ги за измамници! Някой има ли същия опит с тях?

Автоматичен превод:
Daniela1104
преди 10 месеца

Здравейте, съжалявам, че имате такъв проблем с казиното. Опитах се обаче да стигна до казиното, чийто URL адрес предоставихте, и не можах да отида там, защото пишеше, че играчи от Словакия нямат достъп до това казино. И така, как стигна до там? Това ли е правилното казино, което споделихте в отговора?

Колкото до проблема с избора, виждам, че е от доста време. Опитахте ли да попитате казиното какъв е проблемът, когато парите ви винаги се връщат в сметката на играча след теглене? Опитвали ли сте да използвате различен метод за теглене или все още е същият? Защо казиното блокира акаунта ви и изобщо не каза „да"?

Мисля, че в този случай препоръчвамда подадете жалба тук на тази връзка , тъй като казиното не отговаря и нямате причина, която те са ви посочили, относно вашето теглене и блокиране на акаунта.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини