ФорумОбсъждане на жалбиПроблем с Wunderwins от gammix

Проблем с Wunderwins от gammix

преди 2 години от Radka
|
2794 преглеждания 8 отговора |
|
преди 2 години

Благодаря ви, дадох 2 казина, които все още не сте проверили...от една страна, Wunderwins от gammix и PriBet от New era BV

Автоматичен превод:
Dizzaya
преди 2 години

Здравейте,

Вече поставих и двете връзки за оценка. Благодаря ти. Ако някога намерите друго липсващо казино, моля, споделете отново 😉.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, дадох 2 казина, които все още не сте проверили...от една страна, Wunderwins от gammix и PriBet от New era BV

Автоматичен превод:
преди 2 години

Реших да създам тази тема за вас.

Моля, споделете с какъв проблем се сблъсквате в това казино Wunderwins, може би ще можем да ви посъветваме малко веднага.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Gammix не може да обработи изплащането ми от 300 евро чрез Paysafecard. И аз играя в gammix от години и парите винаги се изплащаха най-късно до 48 часа. Сега сме вече 6-ти ден и не получавам никаква информация.. поддръжката ме отблъсква само с факта, че финансовият екип е под стрес...но казиното е там само от 1 седмица... толкова много още не може да има.

Автоматичен превод:
Dizzaya
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че казиното наистина може да има проблеми, някои работници може да са на почивка и т.н. Според вашия собствен опит предполагам, че просто трябва да изчакате малко.

Даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Моля ви любезно да изчакате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих плащането днес..да, обичате да чакате учтиво, но в днешно време се паникьосвате, ако парите не дойдат, както е посочено. Сега има толкова много казина, които мамят

Автоматичен превод:
Dizzaya
преди 2 години

Здравей Dizzaya,

Предполагам, че поздравленията са на място. 🙂 Бих казал, че много казина се сблъскват с проблеми със забавени плащания - според броя на подадените жалби е трудно да се установи причината, но също така бих казал, че голяма част от тези оплаквания се решават от казиното за няколко дни и това все още е доста добре, мисля.

От друга страна, ако оценявате избора на игри или просто се наслаждавате на казиното като цяло, вероятно човек може да изчака малко повече за печалбите, не мислите ли?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, така е. Но да се доверите на ново казино, което няма опит, е трудно.


Благодаря ви за милите пожелания.

Радвам се, че съществуваш Казино Гуру

Автоматичен превод:
Dizzaya
преди 2 години

Съгласен съм с теб, доверието се печели трудно.

Все пак ви благодаря за оценката 🙂.

Надявам се, че казиното ще бъде публикувано скоро, така че в случай, че имате нужда от помощ, можете да обмислите подаването на жалба, ако е необходимо.

Ще ви актуализирам.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини