ФорумОбсъждане на жалбипроблем с вземането на печалба.

проблем с вземането на печалба.

преди 2 месеца от mak1986
|
570 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

добър вечер, бих искал да изразя загрижеността си относно BANCONBET. Успях да спечеля значителна сума. някои тегления от 500 евро дойдоха общо 3500 евро и след това изминаха 11 дни и 3 тегления от 500 евро изчезнаха от таблицата за плащания. нямат физически пари. Отидох в банката 5 поредни дни, получавам отговори, че финансовият отдел се информира и докато те казват в актуализациите, че тегленията са отнели до 3 работни дни, ние достигнахме 8 работни дни и Общо 11 дни. те не дават никакви суми над 5 нули. Имам значителна сума там. Не знам как да го управлявам?

Автоматичен превод:
mak1986
преди 2 месеца

Прецаквайте оплакванията тук, в казино гуру, те обикновено помагат.

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 2 месеца

Това е мило от ваша страна. Ако само нашите отдадени специалисти можеха да помогнат на всички.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

добър вечер, бих искал да изразя загрижеността си относно BANCONBET. Успях да спечеля значителна сума. някои тегления от 500 евро дойдоха общо 3500 евро и след това изминаха 11 дни и 3 тегления от 500 евро изчезнаха от таблицата за плащания. нямат физически пари. Отидох в банката 5 поредни дни, получавам отговори, че финансовият отдел се информира и докато те казват в актуализациите, че тегленията са отнели до 3 работни дни, ние достигнахме 8 работни дни и Общо 11 дни. те не дават никакви суми над 5 нули. Имам значителна сума там. Не знам как да го управлявам?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хубав ден и на теб!

Наистина се надявам да не е въпрос на пари, както предполагаш. Това би било наистина лошо! Нека се опитаме да видим дали има начин да вразумим с казиното. Вие сте повече от добре дошли да подадете жалба; всичко, което трябва да направите, е да следвате зелената връзка тук и след това да попълните необходимата информация. Предоставете всичко възможно, за да опишете въпроса по възможно най-добрия начин, за да направите първите стъпки по-бързи.

Екипът за оплаквания ще се свърже с вас веднага щом са готови.

Звучи ли ви като добър план?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Не знам дали да се оплаквам или не. Бих искал да ми кажеш колко си опитен. Минаха 2 седмици и 3 тегления изчезнаха, а парите ги няма никъде. Отговорът е, че проблемът е технически и не трябва да се притеснявате. Това ми дава индикация, че съм достигнал лимита от 7000 тегления и все още не съм го достигнал. Изпратиха ми имейл да се разбера, че ако направя оборот от 380 000 евро, ще ми дадат 5000. Направих го и все още чакам класическия отговор, информираха от вътрешното управление. Те също ми се обадиха днес и казаха, че ще ми го преведат веднага и след 9 часа никакви пари не са напуснали сметката ми в казиното или нещо подобно.. и никъде няма отговор. Мисля, че това е един от най-лошите сайтове и бих искал да го споделя, за да не кликват върху него и други.

Автоматичен превод:
mak1986
преди 2 месеца

Прочетох вашата ситуация и бих казал, че жалбата може би е най-разумното нещо в този случай. Освен ако, разбира се, споразумението ви е такова, че не можете да го представите никъде. Радка също е администратор на форума и не е в екипа на compalint, затова ви го препоръчахме, защото нашите експерти ще го разгледат и със сигурност ще могат да ви дадат по-добра информация. Особено когато казиното продължава да ви казва, че парите идват и нищо не се случва.

Не искаш ли да мислиш за това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини