ФорумОбсъждане на жалбиПроблем с теглене в казиното blaze

Проблем с теглене в казиното blaze

преди 2 години от jcordovaleon
|
3870 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 2 години

Уважаеми, решавам да отворя тази жалба, тъй като това казино не иска да ми даде решение с моето теглене. Направих същото теглене 4 пъти по банков път и на 3 пъти тегленето беше отхвърлено и върнато в сметката в казиното. Свързах се с поддръжка онлайн и те казаха, че банковите ми данни са неправилни, когато данните, които въведох във формуляра за теглене, са правилни, сега последният опит за теглене е в състояние на "изчакване на въвеждане" за повече от 6 дни и поддръжката ми казва, че ще отвори билет но ще имам отговор след 48 часа, друго е да кажа, че акаунтът ми е потвърден правилно. Много лош опит с това казино прикачи екранната снимка на тегленията file

Автоматичен превод:
jcordovaleon
преди 2 години

Здравейте, съжалявам да чуя, че имате предстоящо теглене. Позволете ми обаче да отбележа, че това не е редовно оплакване - това е просто публикация. Можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints

От моя гледна точка казиното е във връзка с вас и изглежда, че работят по него, бих изчакал малко и бих обсъдил друг начин на плащане (ако има такъв).

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини