здравей
честно казано, всеки път, когато поддръжката на казиното всъщност не може да подкрепи играча с достатъчно или по-добра полезна информация, е супер трудно да се отгатне какво може да се е объркало с изплащането.
Не искам да ви бавя повече, така че позволете ми да попитам: запознат ли сте с начина, по който подкрепяме играчи в подобни нелеки ситуации? Говоря за функцията за оплакване.
Въпреки че има някои стъпки и, да кажем, правила, които трябва да имате предвид, като цяло това е доста прост процес.
Изпратете своя собствена жалба, като посочите всеки свързан детайл, за да помогнете на нашите специалисти да разберат ситуацията като цяло. След преглед ще бъде назначен специалист, който да ви помогне.
Звучи добре?
Следвайте тази зелена връзка, за да започнете 👈
Все още се чудя дали имате някакви мисли относно причината за отхвърляне. 🤔
Hey there,
fairly to say, every time casino support can't actually support the player with sufficient or better helpful information, it's super hard to guess what may have gone wrong with the payout.
I do not want to delay you further, so allow me a question: are you familiar with the way we support players in such uneasy situations? I'm talking about the complaint feature.
Even though there are some steps and, let's say, rules you need to keep in mind, it's quite a simple process in general.
Submit your own complaint by specifying each related detail to help our specialists understand the situation as a whole. Once reviewed, a specialist will be assigned to help you out.
Sounds good?
Follow this green link to start 👈
I'm still wondering whether you have any thoughts about the rejection reason. 🤔
Автоматичен превод: