ФорумОбсъждане на жалбиПроблем с Platinum казино

Проблем с Platinum казино

преди 2 месеца от eugen2
|
598 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Добър ден, на 30 август късно вечерта направих депозит от 100 евро в Platin Casino. След като играх няколко часа, поисках теглене на 240 евро. Няколко дни по-късно тегленето ми беше отменено. Причината беше, че трябваше да представя доказателство за плащане с извлечението от сметката си с точната дата, час, име и всичко останало. Тъпото е, че имам електронно извлечение по сметка и чак края на септември получавам новото извлечение с депозита в него. Не е включена в сегашната. След това просто направих екранна снимка на финансовия преглед на моята банка, където може да се види преводът, и също изпратих това като доказателство и извлечение от сметката, където можете да видите, че съм депозирал 40 евро в Platin сутринта на 30 август. Има достатъчно доказателства за казиното, че това съм аз и че това е моята сметка. Оттогава тегленето ми е анулирано 3 пъти и причината е, че все още се нуждаят от банково извлечение. Въпросът ми е наистина ли трябва да чакам края на септември за банково извлечение, за да ми бъдат изплатени парите. Работя в Platin Casino повече от 5 години, но това е първият път, когато нещо подобно се случва там

Автоматичен превод:
eugen2
преди 2 месеца

Бихте ли могли първо да предоставите URL адреса на казиното, за да сте сигурни дали говорите за Platin или Platinum Casino, моля?🙏

Съвсем нормално е казиното да приема само оригиналното банково извлечение в правилния формат, което в повечето случаи е pdf. И следователно причината за отмяна на вашето теглене е съвсем разбираема тук. Ще трябва да предоставите всички правилни документи, които казиното изисква, за да може акаунтът ви да бъде потвърден и да можете да изтеглите печалбите си.

Можете да опитате да попитате вашата банка дали могат да ви предоставят извлечението по-рано и може би те ще успеят да го направят.

Моля, уведомете ни за всички новини относно тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

https://www.platincasino.com/de

Благодаря Роми за отговора,

Вече попитах моята банка за банкови извлечения, но за съжаление не е възможно да получа електронни банкови извлечения и получавам извлечения само веднъж месечно.

За мен това е по-скоро принцип. Работя в казиното от толкова време и те просто не могат да ме приемат. Специално депозирах 40 евро при тях същата сутрин, но им трябва само банково извлечение с депозит от 100 евро. Искам да кажа, че видяха в банковото извлечение, че съм им платил 40 евро в същия ден. И да, глупавото е, че депозитът от 40 евро все още е в текущото банково извлечение, а депозитът от 100 евро ще дойде едва в края на септември... Вълнувам се, ако е така, ще изчакам до края на септември и след това изпратете банково извлечение с депозит от 100 евро и искам да видя какво ще се случи тогава, но честно казано, не искам да играя повече там. Има много други добри казина, които искат само банкови извлечения, не по-стари от 6 месеца, например или просто приемат екранна снимка.

Автоматичен превод:
eugen2
преди 2 месеца

Много ми харесва отношението ти към цялата тази ситуация. Наистина е хубаво да видите, че можете да имате търпение и да изчакате още малко, за да можете да получите потвърждение и да изтеглите парите.

Знам, че не е лесно и със сигурност разбирам дали това ви отказва да играете там отново.

Ще ви стискам палци да се справите без никакви други усложнения и моля, уведомете ни, когато има някакво развитие.🤞🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини