НачалоФорумОбсъждане на жалбиПроблем с оттеглянето

Проблем с оттеглянето

преди 4 години от Pagare4
|
3 971 преглеждания 6 отговора |
|
преди 4 години

Депозирах и играх в betchaser, поисках изтегляне на 280 и ми казаха, че не е прието от банка. Разговарях с банка и ми казаха, че нямат проблем .... Казиното настоява. Бях принуден да поискам тегленето с е-портфейл .. Отменям го отново .. Казват ми, че първо трябва да направя минимален депозит с този метод ... правя и това .. Сега ако кажа отмени отново или тегленето трябва да идва с метода, на който направих първия депозит .... Има изображение, което го правите, аз трябва да го направя. Много се страхувам, че съм се забъркал с измамници.

Автоматичен превод:
Pagare4
преди 4 години

Според това, което описваш, бих казал, че си просто нещастен. Най-общо казано, да, трябва да изтеглите парите обратно към същия метод на плащане. Когато те помолиха да се оттеглиш обратно в ewallet, мога да разбера защо те поискаха да направят депозит (тъй като трябваше да регистрират новия метод на плащане в системата си). Но не разбирам защо отмениха и последното оттегляне. Мисля, че човекът, който го отмени, не знаеше за предишните проблеми. Предлагам ви да се свържете с поддръжката на клиентите, да опишете ситуацията и да ги попитате защо са отменили последното оттегляне, когато ви казаха да направите това преди.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте всички им нови тук и имам оплакване за поки завъртания. Играя тук от една година без проблеми с тегленето, но сега спечелих много пари, помолиха ме да съхраня документите си и да ги изпратя през тогава ме помолиха да взема те нотариално заверени, така че аз отидох платен за това да се направи и ги изпратих до сега не съм чувал от тях вече седмица и чат на живо каза, че има техническа грешка, затова моето оттегляне бе обърнато, така че аз подадох друго оттегляне и след това отидох на чат на живо отново, за да видя какво е забавянето и същият човек каза, че се нуждаят от нотариално заверените ми документи хаха, така че ги изпратих отново OMG FRUSTRATING просто се чудя дали някой тук е имал този опит? Наздраве

Автоматичен превод:
broncos36
преди 4 години

Здравейте, знам, че може да бъде разочароващо, когато изпратите нещо, за което те поискат, и след това поискат точно същото. Зад това може да има много прости причини. Например човекът, който трябва да обработи документите, които сте изпратили за първи път, ги е запазил в грешен файл, така че следващият човек не ги е намерил, така че може да нямате късмет, че някой е направил грешка преди 😕

Уведомете ни как протече с изтеглянето.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Надявам се грешка Даниел и да m8 със сигурност уведомявам вас.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте, Даниел все още получавам същия отговор m8 Бих искал да изпратя оплакване, моля m8

Автоматичен превод:
broncos36
преди 4 години

Разбира се, можете да го направите точно тук: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини