ФорумОбсъждане на жалбиПроблем с изтеглянето на PARIMATCH

Проблем с изтеглянето на PARIMATCH

преди 3 години от yulii
|
3606 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Бях играч на казино Parimatch, докато казиното не реши да ме обяви за измама и да блокира печалбите си в размер на $ 1153. Прекарах дълго време в измисляне на това, в което бях обвинен, казиното отказа да уточни вида на незаконните действия. Подал жалба до Гуру, Parimatch реши да ме обвини, че имам множество акаунти. Предоставих различни доказателства за противното и поисках доказателства за моята вина. Parimatch просто спря да отговаря ... Жалбата беше приключена като неразрешена. Решете сами дали да се доверите на това казино! Мисля, че Parimatch е ИЗМАМА !!!

Автоматичен превод:
yulii
преди 3 години

Забелязах, че в повечето случаи това се случва, когато печалбите надхвърлят 500 usd. Само промоции казват, че казиното е щастливо, когато играчът спечели. Всъщност те се опитват по всякакъв възможен начин да забавят процеса на плащане. Изпитвал съм това неведнъж. Много е трудно да се постигне положителен резултат.

Автоматичен превод:
yulii
преди 3 години

Жалбата беше приключена като неразрешена и казиното получи черни точки, което повлия отрицателно на рейтинга им. Но тук също виждам, че те поискаха да възобновят делото, като ни предоставиха доказателства (според казаното от Юлия в раздела за жалбите) и след това жалбата беше приключена като неоправдана.

https://casino.guru/parimatch-casino-player-s-account-has-been-blocked

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече минаха 15 дни не мога да изтегля печалбата си в други компании, те работят законно и можете да теглите бързо, но в тази pari match компания имат забавяне, като ви казват, че вече проверяват и няма кога може да тегли 😡😡

Автоматичен превод:
Aide123456789
преди 8 месеца

Здравейте, значи вашият проблем е с казиното Parimatch и не можете да теглите успешно, да? Бих казал, че 15 дни са доста и в този случай бих ви предложил да подадете жалба на тази връзка: https://casino.guru/complaints

Що се отнася до проверката, казиното проверява ли вашата сметка или вашето теглене? Уведомете ни, за да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини