ФорумОбсъждане на жалбиПроблем с изтеглянето на Lapilanders

Проблем с изтеглянето на Lapilanders

преди 2 години от cws86
|
3554 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

първоначално депозирани около €500. Както винаги, тъй като съм добре наясно с процеса, исках да подам kyc документите възможно най-рано. В който представих шофьорска книжка, лична карта, паспорт, банкови извлечения, сметка за комунални услуги, както и екранни снимки на банковата ми сметка, показващи IBAN. Изградих средствата си до 1200, така че 700 печалба.


изчакаха пълните 72 часа и се свързаха с техния онлайн чат, в който одобриха документите, докато аз чаках! Страхотен! Тогава ми казаха, че акаунтът ми е напълно потвърден и обработих 2 тегления.


след това и двете бяха отхвърлени, с 4 конфликтни имейла за всяко теглене, посочено във всеки отделен имейл, моето теглене беше анулирано, тъй като акаунтът ми не е потвърден, анулиран, защото се върна към различен начин на плащане (не беше, беше направено чрез същия iban чрез банков превод), друг заяви, че мога да правя само едно теглене наведнъж, а друг заявява, че не съм изпълнил условията на бонуса (никога не съм имал или не съм използвал бонус!)


Свързах се с тях отново и ми казаха, че акаунтът ми се нуждае от допълнителна проверка, снимка, на която държа паспорта си. Това беше потвърдено в рамките на 2 дни и друго теглене на 500 беше направено на 11 декември. Според там условията, стига да звучи, те имат време до 17:00 тази вечер и 72-те часа ще изтекат. Свързах се с тях и казах, че акаунтът ми е потвърден и тегленето ми предстои. Изгубих увереност, че това ще се случи и просто чакам да се появи следващото извинение. Всички имейли, дневници за чат и т.н. са запазени. Накратко, минаха почти 3 седмици и все още нямам успешно теглене, въпреки че сега заявяват, че акаунтът ми е напълно потвърден.

Автоматичен превод:
cws86
преди 2 години

Звучи ми по-скоро като липса на професионализъм, отколкото на измама досега. Както и да е, вие играете в казино, което има лоша репутация според нашите тестове и прегледи, така че не съм толкова изненадан от вашия случай.

Бих казал, че продължавайте да чакате, уверете се, че не губите печалбите си, като ги играете навън и си напомняйте за поддръжката на казиното от време на време.

Хубавото е, че казиното е лицензирано в Малта, така че все още имате орган, на който можете да се оплачете, в случай че всичко друго се провали.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, получихте ли парите си

имам същия isseu

депозит около 1600

и моята печалба е 2400

общо 4000 евро

Дадох им 24 часа и след това ще се свържа с mgn

Автоматичен превод:
adoui85el
преди 2 години

Здравейте, едно любезно напомняне - моля, използвайте бутона за отговор, в противен случай получателят няма да бъде уведомен за публикацията ви.

Предполагам, че предишната публикация все още се отнася и за вас: „Все пак вие играете в казино, което има лоша репутация според нашите тестове и прегледи, така че не съм толкова изненадан от вашия случай.

Бих казал, че продължавайте да чакате, уверете се, че не губите печалбите си, като ги играете навън и си напомняйте за поддръжката на казиното от време на време.

Хубавото е, че казиното е лицензирано в Малта, така че все още имате орган, на който можете да се оплачете, в случай че всичко друго се провали."

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини