ФорумОбсъждане на жалбиPrimeCasino Няма чат за поддръжка на клиенти от два дни

PrimeCasino Няма чат за поддръжка на клиенти от два дни

преди 1 година от andreahmed
|
1430 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

здравей

Опитах се да се свържа с тях, като използвах имейла им за поддръжка, без отговор и депозирах повече от 7000 евро и имам 12200 победи и те не стартираха KYC, нито отговарят в чата. Използвах вашия съвет в уебсайта, че този уебсайт е автентичен и безопасен. Но сега съм наистина тъжен за това поведение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

моля помогнете, искам да се оттегля, а те изобщо не отговарят. Подадох жалба, все още се разглежда.


Това е твърде много стрес, тъй като похарчих 8K и тегля само малко.

Автоматичен превод:
andreahmed
преди 1 година

Опитайте се да запазите баланса си непокътнат. За съжаление не можем да ускорим процеса вместо вас. Затова сега трябва да сте силни. Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпратят печалбата на собственика, така че направете всички необходими стъпки, за да избегнете игра, моля!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини