Методът, който използвах за депозита, беше банков превод, преводът вече е направен, но сумата, която прехвърлих, не се показва в акаунта ми в mystake.bet
Вече писах на поддръжката, но те не ми дадоха отговор, как мога да се свържа или да направя иск към mystake.bet?
The method I used for the deposit was bank transfer, the transfer has already been made, but the amount I transferred does not appear in my account at mystake.bet
I have already written to support but they have not given me a response, how can I contact or make a claim to mystake.bet?
El metodo que usé para el deposito fue transferencia bancaria, la transferencia ya fue hecha, pero el monto que transferí no me aparece en mi cuenta en mystake.bet
Ya escribí al soporte pero no me dan respuesta, como puedo contactarme o hacer un reclamo a mystake.bet?
Методът, който използвах за депозита, беше банков превод, преводът вече е направен, но сумата, която прехвърлих, не се показва в акаунта ми в mystake.bet
Вече писах на поддръжката, но те не ми дадоха отговор, как мога да се свържа или да направя иск към mystake.bet?
The method I used for the deposit was bank transfer, the transfer has already been made, but the amount I transferred does not appear in my account at mystake.bet
I have already written to support but they have not given me a response, how can I contact or make a claim to mystake.bet?
El metodo que usé para el deposito fue transferencia bancaria, la transferencia ya fue hecha, pero el monto que transferí no me aparece en mi cuenta en mystake.bet
Ya escribí al soporte pero no me dan respuesta, como puedo contactarme o hacer un reclamo a mystake.bet?
Здравейте, виждам, че вече сте успели да изтриете поста. Но честно казано би било най-добре да оставите нещо подобно тук, защото когато играч ви отговори и го изтриете, може да се случи така, че смисълът на темата да е абсолютно накъсан и понякога да е неразбираем. Но защо искахте да го изтриете и в крайна сметка го направихте? Мисля, че каквото и да се случи, добре е играчите да знаят за това и някой може да ви даде съвет или вие да помогнете на играчите с вашия опит.
Предполагам, че става дума за вашата открита жалба за това казино в момента. Все още не сте получили депозит в акаунта си на играч? Парите от първоначалната ви сметка са изчезнали?
Hello, I see you've already managed to delete the post. But to be honest it would be best if you leave something like that here, because when a player replies to you and you delete it, it can happen that the meaning of the thread is absolutely torn and sometimes it can be incomprehensible. But why did you want to delete it and did you end up doing so ? I think that whatever happens, it is good that the players know about it and somebody could give you some advice, or you could help the players with your experience.
I assume that this is about your open complaint about this casino at the moment. You still haven't received a deposit to your player account ? Money from your original account is gone ?
Проблемът все още не е решен...Все още не съм получил депозита
The problem has not yet been resolved...I still have not received the deposit
El problema todavia no se resolvido...todavia no recibí el deposito
Надявам се този проблем скоро да бъде решен. Моля, дръжте ни в течение.
I hope this issue will be solved soon. Please keep us informed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.