ФорумОбсъждане на жалбиПрехвърлих 12 000 песо към моя залог и те не пристигат

Прехвърлих 12 000 песо към моя залог и те не пристигат

преди 1 месец от danielknez9
|
699 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Големият депозит може би трябва да потвърди проверки за самоличност дали е първи депозит или първият толкова голям? Кое казино?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може да са AML, KYC проверки, какво казаха?

Автоматичен превод:
преди 1 месец
преди 1 месец

Методът, който използвах за депозита, беше банков превод, преводът вече е направен, но сумата, която прехвърлих, не се показва в акаунта ми в mystake.bet

Вече писах на поддръжката, но те не ми дадоха отговор, как мога да се свържа или да направя иск към mystake.bet?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

🙈

Автоматичен превод:
danielknez9
преди 1 месец

Изтрийте какво и защо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Методът, който използвах за депозита, беше банков превод, преводът вече е направен, но сумата, която прехвърлих, не се показва в акаунта ми в mystake.bet

Вече писах на поддръжката, но те не ми дадоха отговор, как мога да се свържа или да направя иск към mystake.bet?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че вече сте успели да изтриете поста. Но честно казано би било най-добре да оставите нещо подобно тук, защото когато играч ви отговори и го изтриете, може да се случи така, че смисълът на темата да е абсолютно накъсан и понякога да е неразбираем. Но защо искахте да го изтриете и в крайна сметка го направихте? Мисля, че каквото и да се случи, добре е играчите да знаят за това и някой може да ви даде съвет или вие да помогнете на играчите с вашия опит.

Предполагам, че става дума за вашата открита жалба за това казино в момента. Все още не сте получили депозит в акаунта си на играч? Парите от първоначалната ви сметка са изчезнали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Проблемът все още не е решен...Все още не съм получил депозита

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Разбира се, прав си.

Автоматичен превод:
danielknez9
преди 1 месец

Надявам се този проблем скоро да бъде решен. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Надявам се

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини