ФорумОбсъждане на жалбиПредупреждение за GGBET

Предупреждение за GGBET

преди 3 години от richardabbiss
|
7059 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Бих препоръчал силно да стоите далеч от GGbet. Те извършват престъпна дейност и се опитват да откраднат средства.


Спечелих малко и те поискаха KYC VIA WHATSAPP ИЛИ SKYPE! Да, чухте правилно. Искаха да споделям подробности за екрана и скрийла си чрез скайп. Отказах разбира се. Изпратени в моята лична карта, доказателство за адрес, банкови карти, детайли за скрилинг и селфи с личен документ.


Искаха да изпратя още едно селфи с моята лична карта и бележка с имейл върху нея? Телефонът ми с камера не работи и няма камера, така че за да осигуря това, трябваше да наруша ограниченията в моята страна. Не им пукаше. Те казаха, че след като го предоставя, акаунтът ми ще бъде проверен. Затова изложих здравето на моето и на моите приятели (и техните семейства) и получих картината. Тогава GGBET каза, че се нуждаят от повече селфита с доказателство за адреси? ОТВРАТИТЕЛНО!


Заявих, че съм безпаперен и че предоставеният POA е отпреди няколко седмици за заявление за заем и нямам нищо друго освен pdfs или скрийншотове от моите акаунти. Те не се интересуваха и пренебрегнаха факта, че ми бяха казали, че горната снимка е всичко, от което се нуждаят.


Те са престъпници и се опитват да ми вземат парите, така че сега ще трябва да предприема съдебни действия, освен ако CG не може да ми помогне .... Това всъщност е вторият сайт, с който съм се регистрирал чрез CG и е имал проблеми.


РАЗЧАРЯВАЩО!

Автоматичен превод:
richardabbiss
преди 3 години

Не ми звучи, че се опитват да ти откраднат парите. По-скоро звучи, че те виждат червени флагове в акаунта ви и искат да се уверят, че са потвърдили правилно акаунта ви. Въпреки че не сте направили нищо лошо, можете да имате същия IP като някой, който вече се е регистрирал там и т.н.


„Това всъщност е вторият сайт, с който се регистрирах чрез CG и има проблеми."

Ние сме база данни за онлайн ревюта на казина. Това означава, че можете да намерите много добри казина, прилични или дори много лоши на нашия уебсайт. GG bet има рейтинг 6.0 / 10 и репутацията е маркирана като „съмнителна", така че не ми звучи като казино, което бихме ви препоръчали.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Изключително тревожен отговор от служител на Casino Guru тук.


Смятате, че не е притеснително, когато казино ви лъже по имейл, че сте потвърдени и след това отменяте това? Също така смятате, че не е притеснително казиното да поиска обаждане по Skype, когато споделите вашия акаунт в Skrill !!!! Също така не смятате, че е притеснително, че казиното излага здравето на някого поради COVID за нелепи заявки на KYC, които са над и над всичко, което всяко уважавано казино иска?


Те правят опит за кражба, тъй като съм предоставил всички подробности за KYC и повече, изисквани от всички регулатори.


Имате ги на вашия сайт, нали? Имате голям бутон „Играй сега" за казиното, нали? Събирате парите си за членство от моята регистрация, нали?


Смешен отговор от вас тук.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хей приятелю, сигурен ли си, че това са представители на ggbet? Може би това са просто измамници. Не мисля, че толкова голяма и добре позната компания може да си позволи такава наглост. Във всеки случай, ако се обърнете към съда, тогава с вероятност от 90% ще спечелите това дело, ако разбира се сте писали наистина така, както е било. Играх на https://www.ninjacasino.com/ca и често дарявах печалбите си в ggbet и залагах (между другото го правя доста добре :)) и винаги ми даваха пари както трябва. Не забелязах някакви странни действия зад тях. Явно нямате късмет, опитайте се все пак да се свържете с тях

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
richardabbiss
преди 3 години

„Смятате, че не е притеснително, когато казино ви лъже по имейл, че сте потвърдени и след това отменяте това?"

Не, от време на време се случва акаунтът на играча да се проверява отново. Това обикновено се дължи на новите методи на плащане, използвани в акаунта, изтеклите идентификационни номера, но може да има и други причини.


„Също така смятате, че не е притеснително казиното да поиска обаждане по Skype, когато споделите вашия акаунт в Skrill !!!!"

Не, Skrill и други електронни портфейли често се използват от злоупотребяващи с бонуси и организирани групи. Те обикновено имат акаунти в Skrill и можете да проследявате много транзакции между тези играчи, които са част от групата. Казиното вероятно иска да потвърди, че не сте част от такава група.


„Също така не смятате, че е притеснително, че казиното излага здравето на някого поради COVID за нелепи заявки за KYC, които са над и над всичко, което всяко уважавано казино иска?"

Не, не го правя. Те не изложиха здравето ви на риск. Вашето решение беше да посетите приятеля си и да заемете телефона, за да направите селфито. Можете просто да помолите някой да ви снима, като държите личната си карта, да запазите дистанцията от 2 метра и да помолите човека да ви изпрати снимката по имейл, или можете да вземете назаем и стар телефон с работеща камера от роднини или приятели.


Винаги съветвам играчите да си сътрудничат с казината, да правят каквото им е необходимо, само за да получават пари от тях, защото това е най-важната част от него. След като получите парите, можете да решите дали искате да продължите да играете там или по-скоро искате да закриете акаунта си и дори да подадете жалба за тяхното поведение.


Очевидно сте отказали да си сътрудничите с казиното, защото субективното ви усещане ви подсказва, че те нямат причина да искат повече доказателства и сте убедени, че сте предоставили достатъчно. За съжаление сега работи процесът на проверка. Те няма да проверят вашия акаунт въз основа на факта, че сте убедени, че сте предоставили достатъчно.




Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

те са измамници

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

да, те са измамници, негодници, крадци, казиното ggbet е най-измамникът

Автоматичен превод:
преди 1 година

Суперказино 10/10

Автоматичен превод:
sebaswn92
преди 1 година

Хм, това е интересно 🙂, за какво отиват тези 10 точки, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам сериозен проблем, те твърдят, че имам друг акаунт, нямам приходите, те са блокирани, блокираха акаунта

Автоматичен превод:
elaineguimaraes2712
преди 1 година

Без по-нататъшно забавяне бих изпратил жалба тук, на уебсайта на Casino Guru.

Може да успеем да ви помогнем.

Моля, използвайте тази връзка , не забравяйте да обясните напълно проблема си, споделете всички свързани комуникации, които имате на разположение, моля.

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Аз съм гражданин на Германия и играх в GGbet повече от една година. и всичко беше наред и получавах всеки път теглене от 200-300 без проблем. и се случи, че печеля 12 500 евро. и тогава се опитах да изтегля 3k. това оттегляне е неуспешно. и се свързах с екипа за поддръжка. и след това те казаха, че не съм на разположение да го изтегля и тази причина те не знаят и че трябва да се свържа чрез имейл поддръжка. направих го. и след това утре влязох в акаунта си в ggbet и тогава виждам, че съм баннат.. Попитах ги защо са баннали акаунта ми, те казаха, че трябва да им дам доказателство какъв е моят месечен доход и от какво получавам пари. но живея на сметка от държавата. след това им изпратих, че имам доход от града и те казаха, че нямам право да залагам. хората, които получават пари от града, нямат право да залагат. и сега може ли някой, който има повече знания, ако мога да получа тези 12,5k от тях по някакъв начин? наистина съм благодарен за цялата помощ. желая късмет на всички ❤

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
dunadoalex
преди 7 месеца

Здравейте. Първо, бихте ли ми направили услуга, моля? Тъй като използваме автоматичен преводач на нашия сайт, вие можете да пишете публикациите на вашия език и те ще бъдат преведени за нас. Изобщо не се тревожете за това. Понякога е трудно да се разбере значението на някои съобщения, особено когато всъщност има езикова бариера. Така че просто пишете лесно на вашия език и със сигурност ще бъде по-добре за нас.😉

Сега относно вашия проблем, който имате в това казино, бих искал да кажа, че наистина съжалявам и бих искал да ви представя нашия център за разрешаване на проблеми. Подаването на жалба е безплатно и можете да прочетете повече информация за процедурата тук 👈, ако желаете. Нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне, така че ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, просто следвайте тази връзка , моля, за да подадете жалба. Надяваме се, че вашият случай ще бъде разрешен бързо и ако имате нужда от друга помощ, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини