Съгласен съм с него. Такова подробно PDF банково извлечение не съществува. Никое банково извлечение в света не показва покупката в часовата зона UTC.
При някои банки можем да видим времето за покупка, но само при онлайн банкиране и това е местната часова зона. Но това е рядкост и така или иначе няколко уебсайта не приемат екранни снимки на сесия за онлайн банкиране.
Освен това някои други банки цензурират част от номера на сметката като мярка за сигурност.
Освен това понякога името на търговеца, което се вижда в извлечението, не е името на казиното. Това е името на платежния процесор или само като „Покупка на развлечение" или „Банков превод".
В заключение, вече имах същия проблем, но с TonyBet. Поискаха ми PDF банково извлечение, но моят банков продукт го правеше веднъж месечно. Бях принуден да чакам 3 седмици, преди да пристигне банковото извлечение. Някои уебсайтове са много строги и придирчиви. А някои други са много лесни.
Трябва да им обясните учтиво, дори ако изглежда, че не чуват нищо.
Ако все още е отрицателен след 3-4 опита, ви каня да направите вътрешна жалба и отрицателна рецензия на различни уебсайтове.
В заключение, ако те все още не сътрудничат, ви каня да денонсирате техния лицензионен оператор, както и eCOGRA.
Докладвайки това прекомерно усърдие, имате шанс да получите парите си И особено ще предотвратите това да се случи на други клиенти.
Надяваме се скорошно решение, успех сър!
Оливие от Квебек, Канада.
I agree with him. Such a detailed PDF Bank Statement does not exist. No bank statement in the world show the UTC Time Zone purchase.
With some banks, we can see the purchase time, but only with Online Banking, and it’s local timezone. But it’s rare and anyway, several websites doesn’t accept screenshots of online banking session.
Moreover, some other banks censor a part of the account number as a security measure.
Also, sometimes the merchant name apparent on the statement is not the name of the casino. It’s the name of the payment processor or only like ‘’Entertainment Purchase’’ or ‘’Wire Transfer’’.
To conclude, I already experienced the same issue, but with TonyBet. They asked me a PDF Bank Statement, but my bank product it once a month. I was obliged to wait 3 weeks before the bank statement arrive. Some websites are very strict and picky. And some others are very easy.
You must explain them politely, even if they seems to hear nothing.
If it’s still negative after 3-4 attempts, I invite you to make an internal complaint and a negative review on different websites.
To conclude, if they still not cooperate, I invite you to denounce at their License Operator, as well as eCOGRA.
By reporting this overzealousness, you have a chance to got your money AND especially, you will prevent this to happening to other customers.
Hoping a resolution soon, good luck sir!
Olivier from Quebec, Canada.
Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод: