ФорумОбсъждане на жалбиПредупредителна измама BETMASTER

Предупредителна измама BETMASTER

преди 3 години от tyraxx
|
4775 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години

Отворих сметка за известно време, правех много депозити и тегления, за транзакции и използвам btc криптовалута, наскоро направих депозит и исках да тегля, но за съжаление казиното отхвърли молбите ми за теглене, след което те попитаха аз за лична карта, селфи с чат във фонов режим и потвърждение на биткойн депозити.

Изпратих това, което поискаха и след няколко дни ще получа имейл:


Здравейте!


Моля, имайте предвид, че нашият отдел по сигурността намери допълнителни акаунти, регистрирани от вас в нашата система. Всички регистрирани от вас акаунти са блокирани поради нарушение на Регламента на нашата услуга.



В съответствие с Регламента, всички открити акаунти ще бъдат блокирани за постоянно и наличните средства ще бъдат конфискувани.



Не можете да отворите нов акаунт в нашата система. Моля, обърнете внимание, че всеки нов акаунт, създаден от вас в нашата система, ще бъде затворен и всички средства ще бъдат загубени.


те затварят сметката ми и дори не ми възстановяват последния депозит, убеден съм, че нямам повече сметки и betmaster няма доказателства, че имам повече от една сметка.


по този начин можете да затворите ничий акаунт, просто ми се иска betmaster да предостави каквото и да е доказателство, че имам повече от един акаунт.


Не мога да предоставя доказателства с дати на транзакции, тъй като акаунтът ми е затворен и нямам достъп до него, играя в много казина и не мога да си спомня точната дата, когато направих депозити.






Автоматичен превод:
tyraxx
преди 3 години
по този начин можете да затворите ничий акаунт, просто ми се иска betmaster да предостави каквото и да е доказателство, че имам повече от един акаунт.

Съгласен съм на 100%. Когато казино затвори вашия акаунт поради множество причини, конфликт на IP адреси и т.н., те винаги трябва да предоставят доказателство, в противен случай могат да затворят всеки акаунт по всяко време.

На този форум има и множество жалби срещу Betmaster, така че започвам да мисля, че в тях трябва да има нещо причудливо. Моля, подайте жалбата си тук, ако все още не сте го направили: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 1 година

Печалбите от ротативките не се добавят към баланса. Купих много бонуси (sweet Bonanza, candy rush и т.н.), балансът беше намален, но печалбите от бонусите не се появиха в баланса ми

Автоматичен превод:
Traianos1985
преди 1 година

Здравей,

значи сте инвестирали във функцията за бай-ин и сумата, спечелена от тези покупки в играта, липсва, нали?

Е, в този случай препоръчвам да направите няколко екранни снимки, но виждам проблема тук, защото трябва да правите екранни снимки точно преди всяка покупка в играта и след като функцията приключи, за да демонстрирате разликата в баланса си.

Ако възникне такъв проблем, трябва да се свържете с чата на живо или поддръжката на казиното веднага след първия проблем. Направихте ли това, моля?

Можете ли да получите достъп до вашата хронология на игрите? Тези покупки по време на игра трябва да са видими там, виждам това като отправна точка за първоначална проверка.

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е дълга история. Когато завърших залагането на бонуса за добре дошли, имах 5000 евро бонус баланс. когато залагането завърши внезапно, балансът намаля до 1000 евро реални пари. Свързах се с поддръжката на клиенти и те ми казаха, че 1000 е максималната сума за теглене на бонуса за добре дошли. Казах добре, забравете другите 4000, нека изтеглим 1000. Обърнете внимание, че 1000 бяха като реално салдо по моята сметка, а не като бонус пари (имам екранна снимка). Първите ми депозити бяха чрез revolut. От поддръжката на клиенти ми казаха, че тегленето чрез revolut не се поддържа и че трябва да направя депозит чрез MasterCard, за да могат да решат този проблем и да могат да направят тегленето чрез revolut. Направих депозита и се свързах с клиента. Те ме информираха, че процесът на отстраняване на този проблем ще отнеме известно време. Чаках няколко часа. Също така имайте предвид, че в този момент нямах активен бонус и балансът беше истински пари. Докато чаках реших да играя на слот. Купих някои бонуси и забелязах, че балансът е намален, когато ги купих, но печалбите от тези покупки на бонуси не бяха кредитирани в акаунта ми. Свързах се с отдела за поддръжка на клиенти, изпратих им екранни снимки на историята на играта и те твърдяха, че 1000 са бонус пари и няма реален баланс. Можете ли да повярвате на това?? Преди няколко часа говорих с тях как мога да ги изтегля и сега те ми казват, че са добре дошли бонус пари.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам екранни снимки от диалога с отдела за поддръжка на клиенти, в който те признават, че съм завършил залагането на бонуса за добре дошли и че 1000 са истински паричен баланс.

Автоматичен превод:
Traianos1985
преди 1 година

Здравейте,

честно казано, опасявам се, че залагането не означава, че бонусът е приключил.

За мен изглежда, че това е случаят, когато бонусът завършва с успешно теглене.

Разбрах жалбата ви и изглежда, че сте получили над 5,8 000 € бонус средства.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, те ме информираха от поддръжката на клиенти, че грешката е тяхна и кредитираха сметката ми с тази сума. Сега искам да видя какво ще стане с оттеглянето. Направих четири заявки за теглене, всяка по 500 (защото това е максималната сума, която мога да изтегля наведнъж). Те таксуват 25 евро за всяка заявка. Максималната сума за теглене на ден е 2000.

Автоматичен превод:
Traianos1985
преди 1 година

Добре, сега става доста объркващо.

Както и да е, ако максималната дневна сума за теглене е зададена на €2000, защо изпращате 4x €500?

Какво съм пропуснал, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Тъй като максималната сума, която можете да изтеглите наведнъж е 500. Максималната сума, която можете да изтеглите за един ден е 2000.

Автоматичен превод:
Traianos1985
преди 1 година

Не мога да се сдържа, този "еднократен" лимит няма смисъл за мен, особено когато всяко теглене се таксува 25 €.

Не бих казал, че това е обичайна сума. Коя опция за плащане избрахте, моля?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих депозита чрез Skrill и тегленето също чрез Skrill

Автоматичен превод:
Traianos1985
преди 1 година

Благодаря ви, в какво състояние са вашите тегления днес? Някакво развитие, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-ужасният проект, те отказаха да изтеглят средства, позовавайки се на многобройни регистрации, но го направиха след месец искане на документи, защото ако беше вярно, щеше да се окаже след преминаване на стандартната проверка, но те поискаха документи за цял месец и след това просто блокира акаунта, не играйте в този проект

Автоматичен превод:
fanatkisha
преди 1 година

Надявам се Бранислав да Ви помогне с оплакването . Казиното обикновено проявява интерес към разглеждането на жалби като цяло.

Можете ли да посъветвате дали сте преминали проверката или сте били хванати в кръга на предоставяне на документите? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Разбира се, и го минах почти 30 дни! Поискаха ми много допълнителни снимки, които предоставих всичко и след това блокираха акаунта, защото както се казва "За многобройни регистрации" Ако това беше вярно, щеше да се разбере при стандартна проверка, а аз искам имайте предвид, че играех активно в казиното през целия период на проверка и можех да загубя средства във всеки един момент, но това не се случи

Автоматичен превод:
fanatkisha
преди 1 година

Сега съм доста объркан, защото открих тази информация, предоставена в жалбата : „ Не минах през стандартна процедура за проверка , предоставих голям брой допълнителни документи, не е ясно защо всичко това беше направено тогава"

Както и да е, подобна ситуация със сигурност ще изисква някакво обяснение, предоставено от казиното на първо място. Ще чакам това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съжалявам, не съм свикнал да обяснявам на английски, исках да кажа, че преминах успешно стандартната проверка и след нея минах допълнителна, където предоставих много различни снимки

Автоматичен превод:
fanatkisha
преди 1 година

О, разбирам - благодаря за обяснението.

Така че, изглежда, че казиното трябва да предостави достойна причина за тези препятствия, пред които сте изправени. Нека да видим какво казва казиното по въпроса.

Стискам ти палци 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Тъй като виждате казина и игнорирате вашия уебсайт и вашите призиви, мисля, че те са измамници, няма съмнение

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини