ФорумОбсъждане на жалбиПредстои теглене от 20bet

Предстои теглене от 20bet

преди 2 месеца от Diegojp82
|
643 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Опитвам се да отворя жалба за все още чакащи тегления от 20bet, но не мога да я отворя. Въпреки това 20 bet след потвърждение, че KYC процедурата е одобрена, не иска да одобри моите тегления и ги оставя висящи. Няколко пъти съм искал обяснение и продължават да казват, че са на опашката и трябва да се проверят. Но какво още трябва да проверят дали всичките ми документи, включително селфи с лична карта, вече са одобрени??

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой, който може да ми помогне с искането с 20bet?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Diegojp82
преди 2 месеца

здравей

Не се притеснявайте, ще се опитам да отговоря на всичките ви притеснения. Нека започнем със самата жалба: имате ли проблеми с подаването на жалба? Ако е така, наистина трябва да видим проблема, за предпочитане под формата на екранна снимка, показваща проблема, пълния URL адрес на уебсайта, както и вашия IP адрес - това е най-добре да бъде изпратено на .

Заедно с това, моля, опитайте да изпратите жалбата, като използвате друго устройство или браузър, като изчистите всички кеш памети и временни файлове + бисквитки, или опитайте режима инкогнито.

Ако всичко се провали, ние ще ви предоставим имейл адрес, който използваме само като последна опция.


Сега към проблема с тегленето. Когато казвате, че не искат да одобрят молбата ви, означава ли, че сте получили обяснение? Ако е така, моля, кажете ни какво е посочено там.

Също така е важно да обясните от колко време се опитвате да изтеглите парите, защото позволяваме на казиното да финализира KYC и да изплати парите в рамките на 14 пълни дни. Позволете ми да продължа с поредица от въпроси:

Кога подадохте заявката за теглене?

Кога започна KYC?

Свързвате ли се с поддръжката?

Запознати ли сте с някакви други подробности относно вашето теглене?

Моля, уведомете ни за всичко споменато по-горе, за да можем да ви помогнем. 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви много след безброй настоявания те одобриха оттеглянето

Автоматичен превод:
Diegojp82
преди 2 месеца

Чудесно е, че сте получили парите си.

И така, колко дълго беше чакането общо?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини