ФорумОбсъждане на жалбиPowbet няма да приеме заявката ми за теглене. 2 седмици ми дават извинения.

Powbet няма да приеме заявката ми за теглене. 2 седмици ми дават извинения.

преди 1 месец от joselutj94
|
570 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Добър вечер, пиша във форума, защото видях подобна тема от колега преди няколко години, в която той също съобщи, че този букмейкър не му плаща и след обжалване тук най-накрая направиха ефективното теглене.


Преди две седмици поисках теглене на 300 евро от този букмейкър и първият път, когато се свързах с тях ми казаха, че приемането на заявката отнема приблизително 3 дни.

След тези 3 дни се свързвам с тях на всеки два дни, за да разбера за искането за теглене и всичко, което получавам, са извинения и забавяния от тяхна страна, че не са извършили плащането.


Проучих в интернет и този букмейкър има много отрицателни отзиви относно плащанията и ако не ги настоявате наистина, те не ви обръщат внимание.


Ето защо идвам тук, за да видя дали може да се реши този проблем и да мога да си получа парите по сметката, тъй като ми трябват спешно и тези хора няма да платят нищо просто така.


Надявам се, че можете да ми помогнете.


всичко най добро

Автоматичен превод:
joselutj94
преди 1 месец

Актуализирам темата.


След 14 дни от заявката за теглене, те самите са анулирали тегленето и аз имам парите обратно в баланса на моята сметка.


Какво може да се направи срещу тези непредставими хора?

Автоматичен превод:
joselutj94
преди 1 месец

здравей

Сигурно е много трудно за понасяне според мен. Лично аз се надявам, че помощният персонал на казиното ще предложи поне някакво обяснение. Друго нещо е защо проверката отне толкова време; могат ли тези две възможности да са свързани една с друга? Някога получавали ли сте обяснение защо се случват тези неприятни неща?

Е, можете да подадете безплатна жалба веднага, само като използвате тази връзка 👈 С удоволствие ще отговоря на всички въпроси, които може да имате, но за целите на форума ще се радвам на допълнителна информация, за да разбера малко по-добре настоящата ви ситуация .

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Това е първият път, когато поисках теглене на средства с тях, тъй като сметката беше отворена от деня преди първата заявка за теглене.

Просто всеки път, когато се опитах да се свържа с тях, те ме оправдаваха и ме отлагаха.

Автоматичен превод:
joselutj94
преди 1 месец

Ето защо трябва да предложите жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне, ако не знаете какво да правите и продължавате да получавате същия отговор. Ако прибягвате до това, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини