ФорумОбсъждане на жалбиПОТРЕБИТЕЛ ЗА БЛОКИРАНЕ НА VULKAN VEGAS, КОГАТО ИСКА ДА СЕ ОТТЕГЛЕ

ПОТРЕБИТЕЛ ЗА БЛОКИРАНЕ НА VULKAN VEGAS, КОГАТО ИСКА ДА СЕ ОТТЕГЛЕ

преди 2 години от Zimam
|
3413 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, можете ли всички да ми помогнете с моя проблем? Искам да играя за първи път на vulkan vegas, след това депозирам и печеля около 360€, след като искам да тегля, проверявам моя KYC и други, всичко е готово, просто трябва да изчакам. Но днес 14/12 те забраниха акаунта ми, казват, че имам дублиран акаунт, мисля, че е смешно как създавам дублиран акаунт, ако играя веднъж на този сайт, Или може би сайтът Vulkan Vegas изтече личните ми данни, така че има няколко акаунта? Готов съм да покажа всички доказателства от извлечения от банкови депозити и други. Благодаря. Наистина имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казват, че може да деблокира акаунта ми, но целият ми баланс се разкъсва, мисля, че не е честно, ако вече играете усилено, опитвайки се да изтеглите спечелени пари, но получавате бан от да речем мулти акаунт. И парите ви са разкъсани file

Автоматичен превод:
Zimam
преди 2 години

Съжалявам, но можете да видите, че дори други играчи са изправени пред същия проблем сега: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/vulkanvegas-full-scam

Можете също да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви за отговорите, същият проблем е и при мен, но е наистина смешно, когато играете за първи път и деповате на сайт и ви казват, че сте блокирали, защото имате няколко акаунта, така че какво не е наред.

Автоматичен превод:
Zimam
преди 2 години

За съжаление, доста често срещан подход е, че когато 2 играча влязат с един и същ IP адрес, несправедливите казина могат да прилагат правилото за няколко акаунта. Това означава, че ако някой използва обществен wifi (или същия доставчик на VPN), особено в много населени райони, това може да се случи доста лесно 🙁. Това е фрагмент от миналото и според мен не трябва да се използва в общи линии.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, аз също съм съгласен с този отговор, защото много клиенти са се оплаквали от същото. Мисля, че онлайн казината трябва да обърнат повече внимание на внедряването на стандартизация за няколко акаунта, като например, ако използват една и съща сметка или самоличност, те се класифицират като няколко акаунта. подобно на местните онлайн казина в Индонезия, те искат от клиента да въведе номера на банковата сметка в началото и номерът на банковата сметка не може да се използва за регистрация в друга сметка, за да се предотврати множество акаунти. и се чудя как други хора могат да използват моите данни, въпреки че никога не ги разпространявам. системна грешка ли е или просто съвпадение. защото честно казано това ме изнервя, как могат други хора да използват данните ми, така че играта ми, за която съм работил толкова усилено, за да спечеля, да има проблем

Автоматичен превод:
Zimam
преди 2 години

И аз съм жертва на това казино. В други форуми видях, че има и други потърпевши. Предлагам ви да подадете жалба и да приложите всички доказателства, както направих аз.

При мен всичко беше наред. Получих съобщение, че отнема 2 дни за анулиране на плащане. На четвъртия ден реших да вляза и акаунта беше блокиран. Ако не бях писал за разяснение, още нямаше да знам.

Така че само оплаквания срещу тези измамници.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей Виждам, че се оплакваш братле, мисля, че имам същия проблем като теб. Просто се надявам да мога да реша този проблем, въпреки че 360 € е голяма сума за мен. така че съм неспокоен и смятам, че е несправедливо, защото работих усилено, за да го спечеля и просто бях блокиран, въпреки че чувствам, че не съм направил нищо нередно или вредно нарушение

Автоматичен превод:
преди 2 години

как хаха, моят случай беше приключен без ясни доказателства, предполагаемата сметка ми принадлежи ли има същия депозит в банка/карта/друга сметка като този, който използвах? предполагаемият ми акаунт качи ли моите лични документи? в края на краищата това е първият път, когато депозирам и използвам личните си данни на сайта, наистина чувствам, че е несправедливо, защото това, за което съм работил толкова усилено, се отнема, а за казиното, ако наистина има подозрение, казвам защо няколко акаунта не са блокирани или проблемни от самото начало? защо имаш проблем след като депозирам нови пари, само с недоказани обвинения ли ще ми вземеш парите?

Автоматичен превод:
преди 2 години

а за г-н Вилиам, просто поемате нещата от страна на казиното, без да виждате реалността и от двете страни? Изпратих моите лични данни на вашия имейл. с цел да ви помогна да установите дали данните, които използвам, са точно същите като това, което казиното е изпратило или не, и ако е същото, бих искал да получа обяснение от казиното дали казиното е изтекло моите данни или просто ги е манипулирало защото не искаше да ми плати. защото беше ясно, че за първи път въвеждам личните си данни, депозирам и играя на техния сайт.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Надявам се на вашата помощ за намиране на решение, също така моля казиното да мисли повече за своите клиенти, които са третирани несправедливо, защото смятам, че е несправедливо към мен. може би за теб 360€ са малко, но за мен 360€ са много. защото съм беден и живея самостоятелно. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще продължа да се боря за правата си заради тази несправедливост, готов съм да изпратя всякакви доказателства, защото съм прав


Автоматичен превод:
преди 2 години

моля, помогнете в подкрепа за мен

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпращах жалба до казиното няколко пъти, но не получих отговор. Опитах също да се обадя няколко пъти, но няма ясно решение.

Автоматичен превод:
Zimam
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, че се чувствате така, но ние свършихме своята част, разгледахме по-отблизо вашия случай и се опитахме да ви помогнем. Честно казано, мислите ли, че 6 публикации на ден ще променят ситуацията?

Говорих с Уилям, според информацията, предоставена от казиното, случаят е приключен. Можете обаче да опитате да се обърнете към органа.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Може би можете да ми помогнете да намеря контакт за лиценз Curacao на vulkan Vegas (invicta networks nv) вече опитвам да търся, но никога няма да имам контакт, г-н villiam препоръчва да се оплача в лиценз Curacao, но не мога да намеря контакт, за да изпратя жалбата си?

Автоматичен превод:
Zimam
преди 2 години

Здравейте, това е връзката към раздела за жалби на органа за игри: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint . Кажете ни как работи за вас.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини