ФорумОбсъждане на жалбиПотребител блокиран Mystake

Потребител блокиран Mystake

преди 2 години от agustinzegarraZ
|
5731 преглеждания 13 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте, бих искал да ви кажа, че моят акаунт в Mystake е блокиран след като направих теглене, което никога не е пристигнало, акаунтът ми е потвърден, парите, въведени в акаунта са чрез binance, бих искал да знам отговор защо това се случи е направено и ако вече има решение, което беше първата транзакция от 80 долара

Автоматичен превод:
agustinzegarraZ
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но не мога да ви кажа причината, може би акаунтът ви е в процес на разследване в момента. Бих попитал казиното. Ако някой е затворил вашия акаунт, трябва да ви бъде казана причината.

$80 бяха депозирани, моля?

Както и да е, опитайте да попитате техния чат на живо или използвайте този имейл: Support@Mystake.Com

Това е прилично казино, така че очаквам да получите някакво обяснение.

Кажете ни какво сте научили.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро, ако това е имейлът: support@mystake.com, изпратих имейл преди 5 дни и все още не съм получил отговор, потвърдете дали имейлът е правилен и мога да обясня как мога да заявя чат на живо , бих го оценил

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
agustinzegarraZ
преди 2 години

Здравейте,

За съжаление реших, че този имейл няма да ви помогне много.

Както и да е, за да влезете в чата, просто щракнете върху синия символ „съобщение" в долния десен ъгъл и попълнете формуляра, за да започнете чата:

file

Моля, уведомете ме, ако сте успели да се свържете с персонала.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, успях да се свържа с тях и да им кажа и те ми казаха да изчакам тяхната група за поддръжка да ми отговори, така че ще трябва да изчакам, благодаря ви много все пак

Автоматичен превод:
agustinzegarraZ
преди 2 години

Здравейте,

това е добре.

Ако случайно имате проблем, просто се върнете тук и ни уведомете. Надявам се, че ще е наред. 😉

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, отново се свързвам с вас, за да видя дали можете да ми помогнете с този проблем, който все още не е решен, в продължение на 6 месеца винаги ми казвате, че вашият екип ще провери проблема ми, да имам търпение, но минаха 6 месеци! Как вървят нещата, предпочитам възстановяване на моите 20 usd

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
agustinzegarraZ
преди 2 години

Ако проблемът ви продължава дори след 6 месеца, обмисляли ли сте да подадете жалба на нашия уебсайт?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Обмислих го, ако подам жалба, как ще помогне на моя случай?

Автоматичен превод:
agustinzegarraZ
преди 2 години

Ами без оплакване няма случай.

Процесът е доста прост, ако имате нужда от помощ - както вярвам, че правите сега, подайте жалба тук и член на нашия екип за жалби ще бъде назначен към нея и ще се опита да проучи въпроса. Ако не подадете жалба, няма да бъдат предприети действия. Моля, потвърдете, че това е форум, ние просто си чатим тук, а не разрешаваме оплаквания. 🙂


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте и аз също, моя акаунт също беше блокиран без причина


Автоматичен превод:
Vdc_28
преди 9 месеца

Здравейте и благодаря за публикацията. Видях, че сте пуснали жалба тук с нашия екип, което беше наистина мъдро. Те със сигурност ще направят всичко възможно, за да ви помогнат, доколкото могат. Разбира се, това не е изцяло в техните ръце, тъй като казиното трябва да покаже своята воля, бих могъл да кажа, да сътрудничи. От твоето оплакване разбирам, че никой не ти е обяснил защо всъщност са ти блокирали акаунта. Това може да се приеме като не много отговорно от поддръжката, може да се каже, въпреки че доста често е начин, по който онлайн казината работят, когато става дума за допълнителни проверки или някакъв вид разследване. Засега, за съжаление, няма какво много да се направи, просто трябва да изчакаме актуализации от нашия екип за оплаквания или дори, надяваме се, от казиното. Ако имате някаква нова информация относно случая, моля, уведомете ни 🙏.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Здравей Роми, исках да знам дали можеш да ми помогнеш, изминаха 6 месеца и все още не съм получил актуализации от казиното, какво мога да направя? Вие отхвърлихте жалбата ми, защото включваше спортни залагания. Но се предполага, че всичките ми печалби са били законни. Добре, че не разбирам. Помогни ми

Автоматичен превод:
Vdc_28
преди 6 месеца

Здравейте. Съжалявам, че трябваше да отхвърлим жалбата ви. Все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че ще могат да ви помогнат с проблема ви. Моля, разберете, че не бихме могли да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно представа за спортните залагания и не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси.

Моля, уведомете ни дали можете да намерите някакво решение на вашия случай.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини